połączenie mozaiki z płytkami

1. Data: 2004-02-09 13:03:33

Temat: połączenie mozaiki z płytkami
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypadnie mi połączenie w przedpokoju mozaiki podłogowej
z kafelkami i zastanawiam się jak to powinno być zrobione.
Mozaika bukowa ma grubość 8 mm, kafelki podłogowe a są grubsze.
Nie chciałabym mieć różnicy poziomu na małej powierzchni w przedpokoju.
Czym innym można wyłożyć podłogę w sposób trwały i estetyczny, aby nie wyjść
ponad poziom przyklejonej
i wycyklinowanej mozaiki?
Może ktoś ma jakiś pomysł lub doświadczenia?

pozdrawiam Krycha

1. Data: 2004-02-09 16:32:37

Temat: Re: połączenie mozaiki z płytkami
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.2004 14:03, Użytkownik krycha napisał :
> Wypadnie mi połączenie w przedpokoju mozaiki podłogowej
> z kafelkami i zastanawiam się jak to powinno być zrobione.
> Mozaika bukowa ma grubość 8 mm, kafelki podłogowe a są grubsze.

Jeśli mozaika nie jest jeszcze położona to można pod nią dać dodatkową
wylewkę, która wyrównałaby w górę do płytek.

Wątpię byś znalazła coś na tyle cienkiego (nie będącego wykładziną PCV
lub podobną) by "złapać poziom" z mozaiką parkietową.

A może skuć część wylewki pod płytki ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-13 14:55:04

Od: sobstyl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze orientujecie sie jaka jest dopuszczalna różnica poziomów w normach
miedzy podloga z moziaki a terakotą??

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl