polecam

1. Data: 2006-04-20 10:43:05

Temat: polecam
Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłem na rynku kamienna brytwannę z przykrywka oczywiście,
wychodzą z niej wyśmienite pieczenie i nie tylko, gar moczy się
najpierw w wodzie, przez pare godzin. Mieso i inne wyroby nigdy sie nie
przypaliły i nie przywierają do gara. Wszystko jest soczyste.
Ostatnio robiłem schab nadziewany śliwkami, wyszedł wyśmienity,
soczysty i nawet na drugi dzień na zimno nie obsyszył się.
macieko.

2. Data: 2006-04-20 10:48:00

Temat: Re: polecam
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

fil napisał(a):
> [...]
> Ostatnio robiłem schab nadziewany śliwkami, wyszedł wyśmienity,
> soczysty i nawet na drugi dzień na zimno nie obsyszył się.

A ile takie cudo kosztuje?
PS. Bardzo proszę: "brytFanna", to nie ma nic wspólnego z wanną!

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

3. Data: 2006-04-20 11:01:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aniared" <a...@n...pl> wrote in message

> A ile takie cudo kosztuje?
> PS. Bardzo proszę: "brytFanna", to nie ma nic wspólnego z wanną!
>
> --
> Ania
>
> http://aniared.blog.onet.pl

Boję się napaści, gdybym podał namiary na podobne...
Ale co tam, proponuję obejrzec inne propozycje, kupił nie kupil popatrzeć
można!
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=18&id4=
1&sid=8a410c78c9710246c5c420d00c3b4b7d

4. Data: 2006-04-20 11:15:05

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fil napisał(a):
> [...]
> Ostatnio robiłem schab nadziewany śliwkami, wyszedł wyśmienity,
> soczysty i nawet na drugi dzień na zimno nie obsyszył się.

uzywam od dawna...
to po prostu naczynie rzymskie...
mozna czasem dosc tanio kupic na allegro...
i nie jest to naczynie kamienne a gliniane...
pozdrawiam
Marsjasz

5. Data: 2006-04-20 13:34:18

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> [...]
> to po prostu naczynie rzymskie...
> mozna czasem dosc tanio kupic na allegro...
> i nie jest to naczynie kamienne a gliniane...

A moge poprosić o "instrukcję" jak używać bo ja od roku posiadam i nie
wiem czym to "jeść"
aga

6. Data: 2006-04-20 13:38:52

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa napisał(a):

> A moge poprosić o "instrukcję" jak używać bo ja od roku posiadam i nie
> wiem czym to "jeść"
> aga
tak jak fil napisal wczesniej...
zamoczyc w wodzie zeby nasiaknal...
nastepnie do srodka np. przyprawione mieso...
troszke wody na dno...
przykryc...
i do piekarnika...
ja pieke w stosunkowo niskiej temperaturze...
pod koniec odkrywam pokrywke zeby sie zrumienilo...
zawsze wychodzi soczyste bez rekawow...
pozdrawiam
Mars

7. Data: 2006-04-20 13:50:52

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> [...]
> i do piekarnika...
> ja pieke w stosunkowo niskiej temperaturze...
> pod koniec odkrywam pokrywke zeby sie zrumienilo...
troszke przypomina to...

8. Data: 2006-04-20 13:53:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> troszke przypomina to...

Czy nie takie?

9. Data: 2006-04-20 13:55:26

Od: "Lumbricus" <l...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie takie?
> http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=18&id4=
1&sid=8a410c78c9710246c5c420d00c3b4b7d

TO JUŻ RAZ BYŁO
Domokrążca, komiwojażer!

L.

10. Data: 2006-04-20 14:05:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lumbricus" <l...@x...pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
1&sid=8a410c78c9710246c5c420d00c3b4b7d

> TO JUŻ RAZ BYŁO
> Domokrążca, komiwojażer!

GWno prawda.

> L.

DO MARSJASZA
Orzechówka
owoc chuchu - jak i z czym?
dzień dobry! (długie, bo z przepisem...)
pierogi ruskie, a obiad Wielkanocny?