polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

1. Data: 2005-02-23 12:21:07

Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pieknie' w tym tygodniu
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości
news:421b9435$0$13729$ba624c82@nntp03.dk.telia.net..
.

> A ktorych dwoch ?

Definicils i flextencils
Jeszcze wczoraj olaola1 miała miniaturki obu tych tuszy na aukcji.
Przegapiłam licytację i oba "poszły" po 21 zł. Napisałam do niej i mam
nadzieję, że niedługo wystawi je znowu. Tylko nie mogę się zdecydować, który
lepszy, a nie wchodzi w grę kupno obu, bo ćwiczę silną wolę :)

> ps. A jak sie sprawil Clarins? Nie pisalas wiec chyba nie bardzo?

Nie, nie - prawdę mówiąc jeszcze go porządnie nie przetestowałam. Tzn.
wysmarowałam się nim raz - w dzień otrzymania przesyłki i o ile pamiętam
byłam rano zadowolona z efektu. Ale nie kontynuowałam stosowania, bo akurat
od następnego dnia nastąpił u mnie wysyp kosmetyków do przetestowania. I z
gazet i z różnych zakupów zasypały mnie próbki, a stwierdziłam, że Clarins,
jako firmowo zapakowany, może spokojnie poczekać na swoją kolej. Po prostu
tak się zdarzyło, że w ostatnim czasie robiłam trochę zakupów w sephorze
(dla kogoś) i wykorzystywałam sytuację do proszenia o próbki robione z
testerów (bo tak bez zakupów, to zaczęłam mieć opory przed proszeniem o
próbki - pisałam ostatnio). A wydaje mi się, że takie próbki robione z
testerów trzeba szybko zużyć, więc mają pierwszeństwo. Np. teraz smaruję się
na noc Lancome 'primordiale optimum night cream' i jestem nim zachwycona.
Niestety cena 60$ mnie odstrasza.

Ale na dniach zamierzam wrócić do testowania Clarinsa, bo dostałam info od
przyjaciółki w Stanach, że znalazła go w cenie 39$ i muszę się szybko
zdecydować. Moja przyjaciółka ma kontakt z takim sklepem, gdzie trafiają
markowe kosmetyki z jakimiś skazami opakowania. Najczęściej jest to brak
kartonika, albo jakaś rysa na słoiczku itp. No i aktualnie jest kilka sztuk
tego Clarinsa, z tym że brak jest plastikowej nasadki, co mi akurat nie
przeszkadza, jeśli idzie za tym przecena o 30$ w stosunku do ceny z
perfumerii. Z resztą mają tam mnóstwo takich 'okazji', nawet zaczęłyśmy się
zastanawiać, czy by nie zacząć tego sprzedawać na allegro :>

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-23 20:04:00

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
który
> lepszy, a nie wchodzi w grę kupno obu, bo ćwiczę silną wolę :)

Ja niedawno kupiłam definicils też za jakieś 20zł i... bardzo cieszę się, że
nie wpadło mi do głowy kupić go jako pełnowymiarowego. Ogólnie tusz ma
rzadką, a wręcz wodnistą konsystencję, a ja wolę kremowe. Po drugie... aby
było widać jakikolwiek efekt muszę nakładać przynajmniej 3-4 warstwy, ale
przynajmniej nie powstają owadzie nóżki. Co do efektów "dodatkowych" to
tylko minimalnie wydłuża, ale też niespecjalnie. Zadowolona jestem bardzo
średnio i tylko czekam aż troszkę zgęstnieje, to może i lepiej zacznie
wydłużać? W każdym razie ja osobiście polecić nie mogę.

hiver

1. Data: 2005-02-23 20:31:36

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> średnio i tylko czekam aż troszkę zgęstnieje, to może i lepiej zacznie
> wydłużać? W każdym razie ja osobiście polecić nie mogę.

Pytanie tylko, czy te miniaturki z allegro są miarodajne dla
pełnowymiarowych produktów... Bo ja mam obawy co do ich świeżości, ale musze
się sama przekonać. Jeśli chodzi o wodnistość, to ja właśnie za to kocham
tusze Lancome i wyrzucam je gdy tylko zgęstnieją, bo wg. mnie robią sie
wtedy koszmarne. Dlatego wpadłam na pomysł z miniaturkami, bo liczę na to,
że zdążę zużyć zanim zgęstnieją... Widać mamy inne preferencje :)

Ale wobec tego może skusze się na flextencils, bo całkiem niedawno miałam
świeże pełnomiarowe opakowanie, to będę mogła porównać efekty.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

Śmierdzący puder
tlusta cera
farmy spa
jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik