jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?

1. Data: 2005-01-13 16:40:05

Temat: jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

szerloki moje kochane?:) czytam te wasze tropy i jestem naprawde pelna
podziwu!!!

1. Data: 2005-01-13 20:36:47

Temat: Re: jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szerloki moje kochane?:) czytam te wasze tropy i jestem naprawde pelna
> podziwu!!!

ja robie tak :sprawdzam na stronkach firmowych ,sprawdzam na wizazu,ogladam
w perfumeri ,zadaje pytania sprzedającemu ,jesli sprzedawca tłumaczy sie ze
to produkt na rynek wschodni to pisze do firmy i pytam ,zazwyczaj
odpowiadaja szybko i zaprzeczają aby produkty rózniły sie miedzy sobą ,ze na
kazdy rynek robia inne.
czesto widac róznice w opakowaniu, pojemnosci .
p.

Zapomniałam nazwę leku na trądzik
puder rozjasniajacy Vipery?
oczyszczanie twarzy w YR
allure - allegro - pytanie o sprzedającego
rozjasniacz