puder rozjasniajacy Vipery?

1. Data: 2005-01-13 14:34:59

Temat: puder rozjasniajacy Vipery?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze niedawno byl polecany. W takiej malej drogerii znalazlam cos
takiego, ale pisze, ze sluzy pokrywaniu zmarszczek, kosztuje 19zl. To
to, czy mam szukac czegos innego? O_o
--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-13 15:19:03

Temat: Re: puder rozjasniajacy Vipery?
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message
> Wiem, ze niedawno byl polecany. W takiej malej drogerii znalazlam cos
> takiego, ale pisze, ze sluzy pokrywaniu zmarszczek, kosztuje 19zl. To
> to, czy mam szukac czegos innego? O_o
> --

Na dnie mojego tez jest napisane Puder kryjacy zmarszczki wiec to chyba
ten :D
iska

1. Data: 2005-01-13 16:48:46

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:

> "Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message
>
> Na dnie mojego tez jest napisane Puder kryjacy zmarszczki wiec to chyba
> ten :D

Dzieki, to pojde i kupie :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-13 17:14:44

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisal w wiadomosci
.
> Na dnie mojego tez jest napisane Puder kryjacy zmarszczki wiec to chyba
> ten :D

A czy to jest puder sypki czy w kamieniu??

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2005-01-15 20:20:38

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):
> Wiem, ze niedawno byl polecany. W takiej malej drogerii znalazlam cos
> takiego, ale pisze, ze sluzy pokrywaniu zmarszczek, kosztuje 19zl. To
> to, czy mam szukac czegos innego? O_o

Hmmm, aż poszłam sprawdzić.
Coś tam jest wspomniane o zmarszczkach, ale najbardziej podobało mi się
to: "Zapewnia kunsztowne wykończenie makijażu" ;)

--
Renya

1. Data: 2005-01-15 21:06:57

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Renya wrote:

> Hmmm, aż poszłam sprawdzić.
> Coś tam jest wspomniane o zmarszczkach, ale najbardziej podobało mi się
> to: "Zapewnia kunsztowne wykończenie makijażu" ;)

No jak zobaczylam ten spod pudelka, to tak mnie zamurowalo, ze az nie
kupilam ;)

(I jeszcze nie dotarlam do tamtej drogerii. Za to nabylam blyszczyk
L'Oreal GlamShine Holografix(sp?), cudnosci...)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-17 09:13:39

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie to!!!
To o czym piszemy, to fluid. Jest w małej tubce, pisze na niej:"Fluid
rozświetlający". Tubka ma kolor cielisto-morelowy, zakrętkę w takim samym
kolorze. Fluid występuje w trzech odmianach kolorystycznych, można je
sprawdzić na drugiej stronie tubki, na naklejce. Ja używam "klasycznego" i
"morelowego", jest jeszcze trzeci, ale nie pamiętam nazwy. U mnie kosztuje
11 zł.

Edyta

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
> The Discworld Compendium <http://www.extenuation.net/disc/>
> "To absent friends, lost loves, old gods and the season of mists."

oczyszczanie twarzy w YR
allure - allegro - pytanie o sprzedającego
rozjasniacz
wydluzanie wlosow
Elektryczna maszynka do golenia