wydluzanie wlosow

1. Data: 2005-01-13 13:46:12

Temat: wydluzanie wlosow
Od: "Kili" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktoras z was poddala sie temu zabiegowi i moze podzielic sie
wrazeniami ? Moze ktos chociaz sie orientuje ile to kosztuje i gdzie
najlepiej to zrobic w Warszawie?

jolka

1. Data: 2005-01-13 14:17:17

Temat: Re: wydluzanie wlosow
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze ktoras z was poddala sie temu zabiegowi i moze podzielic sie
> wrazeniami ? Moze ktos chociaz sie orientuje ile to kosztuje i gdzie
> najlepiej to zrobic w Warszawie?

Widziałam to z bliska u mojej koleżanki. IMO dramat. A miała to robione w
bardzo dobrym i drogim zakładzie fryzjerskim w Kanadzie (kosztowało
fortunę:( ). Ona miała swoje naturalne włosy takie po szyję gdzieś,
doczepiono jej prawdziwe włosy (nie sztuczne) w zbliżonym kolorze długości
do łopatek. Ale te nowe włosy były martwe i to BYŁO WIDAĆ! swoje przy głowie
miała śliczne, lśniące a to co zwisało to były smętne trupy włosów :/ Poza
tym gdy dotknęłam jej w głowę w celu badawczym:) to tam to był dopiero
dramat - nie dało się przesunąć palcami pomiędzy włosami, bo wszędzie, na
każdym centymetrze kw. głowy - plastikowe zszycia starych włosów z nowymi -
BŁE. Jak jakiś chłopak będzie jej chciał zanurzyć romantycznie łapę we
włosach to przeżyje niezły szok....
ja osobiście odradzam tego zabiegu, bo nie dośc że 1.drogi to 2.obrzydliwy
(czyjeś martwe włosy wiszące mi na głowie - ble...) 3.nieefektowny z bliska
i 4. niewygodny.
POzdrawiam
Kroofka

1. Data: 2005-01-13 14:48:47

Od: "Kili" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo
to ja jednak zrezygnuje :)

1. Data: 2005-01-13 15:19:26

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> ja osobiście odradzam tego zabiegu, bo nie dośc że 1.drogi to 2.obrzydliwy
> (czyjeś martwe włosy wiszące mi na głowie - ble...) 3.nieefektowny z bliska
> i 4. niewygodny.

5. takie doczepione włosy mogą chyba obciążać własne włosy i przyczynić się
do ich osłabienia.

1. Data: 2005-01-13 22:24:25

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa napisał:

> 5. takie doczepione włosy mogą chyba obciążać własne włosy i przyczynić się
> do ich osłabienia.

Dodam jeszcze:
6. po zdjęciu takich "doczepek" własne włosy wyglądają jak puch... czyli
fatalnie.

Pzdr,
LH

Elektryczna maszynka do golenia