polecam - dla prawdziwych mężczyzn :))

1. Data: 2003-04-11 12:21:16

Temat: polecam - dla prawdziwych mężczyzn :))
Od: "Michał Przasnyski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://bodybuilding.fm.interia.pl/tabela_proporcji.h
tml

jest to o wiele lepsze od tych wszystkich ilorazów masy ciała do kwadratu
wzrostu wyrażonego w metrach, który to współczynnik wymyślono tylko i
wyłącznie dla kobiet i to w wieku 15 - 45 lat (przepraszam wszystkie panie
za mówienie o latkach ale to są fakty)

:-) pakier

2. Data: 2003-04-12 12:56:17

Temat: Re: polecam - dla prawdziwych mężczyzn :))
Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Przasnyski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzrostu wyrażonego w metrach, który to współczynnik wymyślono tylko i
> wyłącznie dla kobiet i to w wieku 15 - 45 lat (przepraszam wszystkie panie

A buuuuuu, a mojego wspólczynnika nawet nie ma :P wyszlo mi 0.297 , a
tabelka zaczyna sie od wartosci 0.3386 :P Jak to rozumiec?? :>>

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

3. Data: 2003-04-13 12:49:54

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajaa" <k...@w...pl> skribis:

>A buuuuuu, a mojego wspólczynnika nawet nie ma :P wyszlo mi 0.297 , a
>tabelka zaczyna sie od wartosci 0.3386 :P Jak to rozumiec?? :>>

nie jestes prawdziwym mezczyzna :)
Swoja droga, ciekai mnie pierwsza pozycja - kark. Poza skojrzeniem z
dresami, zastanawiajace jest jak sie trenuje miesnie karku?

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

4. Data: 2003-04-13 15:31:19

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "Kajaa" <k...@w...pl> skribis:

> nie jestes prawdziwym mezczyzna :)
> Swoja droga, ciekai mnie pierwsza pozycja - kark. Poza skojrzeniem z
> dresami, zastanawiajace jest jak sie trenuje miesnie karku?

np.zginanie i prostowanie głowy siedząc lub lezac,przywodzenie i odwodzenie
głowy lezac bokiem i wiele innych kombinacji :))

kark nie mam rozrosniety:) a dres mój ma tylko 2 paski

5. Data: 2003-04-14 07:51:45

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzrostu wyrażonego w metrach, który to współczynnik wymyślono tylko i
> wyłącznie dla kobiet i to w wieku 15 - 45 lat (przepraszam wszystkie panie

Jak schudnac w karku??? :))))

6. Data: 2003-04-18 20:51:10

Od: "Michał Przasnyski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak schudnac w karku??? :))))

Położyć się na ławeczce wcześniej zaopatrzywszy się w talerzyk np. 2,5kg.
Następnie kładziemy taki talerzyk ostrożnie na czole i wykonujemy ćwiczenie
polegające na wznoszeniu do góry brwi (wyraz zdziwienia połączony z
wytrzeszczem oczu) i ściąganiu brwi na dół (tzw. marsowa mina).
:))

a poważnie, co o tym myślicie? bo mi ta idea tej rozpiski rozmiarów raczej
się podoba, bo chyba warto zanotować różnicę w obwodzie klatki i pasa na
poziomie 30 cm (jeśli oczywiście w pasie jest mniej o te 30cm niż w klacie).
imponujące i zacząłem właśnie starania by to osiągnąć :))

MM- czy można łaczyć makaron z białym serem?
obniżanie cisnienia
MM bialy chudy ser ?
Na czym polega dieta DO?
quiz