polipy nosowe

1. Data: 2009-02-09 23:24:25

Temat: polipy nosowe
Od: zzzz <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

hej, chciałbym zapytać o trzy rzeczy; czy rzeczywiście zabieg wycinania
jest bardzo nieprzyjemny? ile mniej/więcej leży się w szpitalu po jego
wykonaniu? i czy długo się bierze lekarstwa już po wszystkim?

2. Data: 2009-02-10 05:28:39

Temat: Re: polipy nosowe
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zzzz" <c...@c...cc> napisał w wiadomości
> hej, chciałbym zapytać o trzy rzeczy; czy rzeczywiście zabieg wycinania
> jest bardzo nieprzyjemny? ile mniej/więcej leży się w szpitalu po jego
> wykonaniu? i czy długo się bierze lekarstwa już po wszystkim?

jak ja lezalam, to ludzie to mieli robione w narkozie. wszyscy standardowo
wychodzili 3-4 dni po zabiegu.

3. Data: 2009-02-10 16:48:23

Od: "E." <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ja lezalam, to ludzie to mieli robione w narkozie. wszyscy standardowo
> wychodzili 3-4 dni po zabiegu.

popieram zdanie przedmowczymi
zdrowka

4. Data: 2009-02-10 19:02:37

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> hej, chciałbym zapytać o trzy rzeczy; czy rzeczywiście zabieg wycinania
> jest bardzo nieprzyjemny? ile mniej/więcej leży się w szpitalu po jego
> wykonaniu? i czy długo się bierze lekarstwa już po wszystkim?

Dziwnie się człowiek czuje, nawet na głupim jasiu, gdy ktoś ci coś rwie
z nosa i krew się leje ciurkiem. Ja następnym razem nie będę chciał
głupiego jasia, tylko znieczulenie.
2 dni po zabiegu wyszedłem ze szpitala.
Po zabiegu przez tydzień brałem sterydy.
Tydzień na L4.
Ja popełniłem błąd - nie odczuliłem się.

zyga

5. Data: 2009-02-10 19:20:49

Od: zzzz <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Ja popełniłem błąd - nie odczuliłem się.

i polipy odrosły, tak?

6. Data: 2009-02-10 20:32:11

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i polipy odrosły, tak?

niestety one moga odrastac bez zadnego powodu. wiem tylko, ze nie powinno
sie ich zostawiac mimo wszystko w nosie, choc nie znam uzasadnienia.

7. Data: 2009-02-10 20:34:12

Od: zzzz <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

wiem tylko, ze nie powinno
> sie ich zostawiac mimo wszystko w nosie, choc nie znam uzasadnienia.

ponoć nochal może się zniekształcić

8. Data: 2009-02-10 22:20:36

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> i polipy odrosły, tak?

Tak.

Jak mają mokro to odrastają.
;-)

zyga

Więzadło barkowe,rekonstrukcja.
Dawka szczepienia
Osteo Plus
fluor w wodzie i paście do zębów, fluorowce a układ nerwowy
Brak ubezpieczenia zdrowotnego, a recepta