polska matura a studia w uk

1. Data: 2004-08-27 09:50:56

Temat: polska matura a studia w uk
Od: "cameleon" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

pare mcy temu wyjechalem z polski do londynu. mam prace jako informatyk, jest
ok. szczerze mowiac nie mam zamiaru wracac do polski na stale w najblizszych
latach.

w polsce studiowalem informatyke i przerwalem studia przed wyjazdem ( 3
semestry skonczone z 7 )

mysle o kontynuacji studiow, ale raczej chcialbym je kontynuowac w londynie.
czy jest mozliwosc kontynuowania ?.. czy moga uznac i zaliczyc niektore
przedmioty, ktore zaliczylem w polsce?

ew. czy jest mozliwosc studiowania od nowa w uk, majac tylko polska mature?

pozdrowka
z gory dziekuje za ew. odpowiedzi
cam.

2. Data: 2004-08-27 10:29:18

Temat: Re: polska matura a studia w uk
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

cameleon wrote:
> [...]
> przedmioty, ktore zaliczylem w polsce?
>
> ew. czy jest mozliwosc studiowania od nowa w uk, majac tylko polska mature?

Na wszystkie te pytania uzyskasz odpowiedzi w GB. W ministerstwie
oswiaty/nauki, w uczelniach wyzszych, itp.

sveana

!!! Dlaczego inni osiągają sukcesy i cieszą się życiem w 100%?
materiały z informatykai
Re: Eduseek
[OGŁOSZENIE] Praca dodatkowa dla nauczycieli j. angielskiego
Awans a wyższa pensja