pomarancze

1. Data: 2000-07-06 10:22:51

Temat: pomarancze
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Wczoraj wybralam sie ze znajomymi do greckiej restauracji. Na oslode, wraz z
rachunkiem dostalismy plastry obranej pomaranczy posypane cynamonem. Wiecie
jakie to DOBRE!
Asia

1. Data: 2000-07-10 23:13:56

Temat: Re: pomarancze
Od: "zybisad" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <j...@h...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%5Z85.22494$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Wczoraj wybralam sie ze znajomymi do greckiej restauracji. Na oslode, wraz
> rachunkiem dostalismy plastry obranej pomaranczy posypane cynamonem.

cos mi sie zdaje asiu ze bylas w katowicach giszowcu w restauracji "Minos"
czasami jest podawane z jablkiem ( no i obowiazkowo posypywane cukrem)

<=>sad<=>

1. Data: 2000-07-11 06:51:09

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zybisad <z...@f...onet.pl> wrote in message

> cos mi sie zdaje asiu ze bylas w katowicach giszowcu w restauracji "Minos"
> czasami jest podawane z jablkiem ( no i obowiazkowo posypywane cukrem)
Trafiony !
Asia

1. Data: 2000-07-11 19:50:59

Od: "zybisad" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trafiony !
> Asia

a jak wrazenia z tej wizyty podobalo sie jedzenie smakowalo a moze mogla bys
cos szczegolnie polecic

jak dla mnie to ser eta smazony w ciescie piwnym jest po prostu rewelacyjny

<=>sad<=>

1. Data: 2000-07-12 06:42:48

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bys
> cos szczegolnie polecic
>
> jak dla mnie to ser eta smazony w ciescie piwnym jest po prostu
Było całkiem milo. Mysle, ze warto pojsc, szczegolnie kiedy jest juz ciemno
i knajpka jest ladnie oswietlona. Jedzonko dobre, a ceny do wytrzymania. I
nie czekalismy wiecznosc cala na "zrealizowanie zamowienia". NIE BYLO MUSAKI
!!! Ogolnie serwuja, ale akurat nie bylo. Jest naprawde duzy wybor
"konkretow", deserow troche mniej. Ja jadłam ser feta zapiekany (moj
ulubiony), gyros z tzatzikami i sosem serowym (do kazdej porcji gyrosa
dodawana jest porcja frytek) oraz zestaw salatek. Winko Retsina - baaaaardzo
specyficzny smak, ale dobre i lody (troche malo zmrozone jak dla mnie). No i
te pomarancze... Gyrosem zapchalam sie okrutnie i nastepnym razem wezme
chyba cos lzejszego, ale to kwestia gustu, jak ktos lubi miecho w wiekszych
ilosciach... Moj luby jadl danie podobne do musaki warstwy miesa mielonego z
makaronem i chyba beszamelem. Jak sie to zwie - niestety nie pomne.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2000-07-12 21:56:01

Temat: kuchnia grecka
Od: "zybisad" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kalimera asiu

takowa potrawa z makaronem mieskiem i pod beszamelem to pastycjo

jest tam tez swietna jagniecina troszku droga ale zato sie rozplywa w
ustkach i nie czuc jej baranem a to duzy plusik

<=>sad<=>

Feta
Re: Kolacja..
MARYNATA do MIĘS