Re: pomarancze

From: "asia" <j...@h...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pomarancze
Date: Wed, 12 Jul 2000 06:42:48 GMT

zybisad <z...@f...onet.pl> wrote in message
news:396b7abc@news.vogel.pl...
> a jak wrazenia z tej wizyty podobalo sie jedzenie smakowalo a moze mogla
bys
> cos szczegolnie polecic
>
> jak dla mnie to ser eta smazony w ciescie piwnym jest po prostu
rewelacyjny
Było całkiem milo. Mysle, ze warto pojsc, szczegolnie kiedy jest juz ciemno
i knajpka jest ladnie oswietlona. Jedzonko dobre, a ceny do wytrzymania. I
nie czekalismy wiecznosc cala na "zrealizowanie zamowienia". NIE BYLO MUSAKI
!!! Ogolnie serwuja, ale akurat nie bylo. Jest naprawde duzy wybor
"konkretow", deserow troche mniej. Ja jadłam ser feta zapiekany (moj
ulubiony), gyros z tzatzikami i sosem serowym (do kazdej porcji gyrosa
dodawana jest porcja frytek) oraz zestaw salatek. Winko Retsina - baaaaardzo
specyficzny smak, ale dobre i lody (troche malo zmrozone jak dla mnie). No i
te pomarancze... Gyrosem zapchalam sie okrutnie i nastepnym razem wezme
chyba cos lzejszego, ale to kwestia gustu, jak ktos lubi miecho w wiekszych
ilosciach... Moj luby jadl danie podobne do musaki warstwy miesa mielonego z
makaronem i chyba beszamelem. Jak sie to zwie - niestety nie pomne.
Pozdrawiam
Asia