pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?

1. Data: 2002-05-07 06:39:13

Temat: pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
Od: " harpy" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..kurcze coś nie widze swojego postu, więc może jeszcze raz (przepraszam,
jeżeli pojawi się 2-gi raz)...

Słuchajcie - ostatnio moja spółdzielnia przesłała pismo, że jest możliwość
wymiany starych pomierników ciepła - takich, w których odczyt jest na
podstawie odparowywania jakiejś tam cieczy (była kiedyś dyskusja na grupie co
to za ciecz) na elektroniczne (cokolwiek by to mogło znaczyć ;o)). Napisali,
że te nowe pomierniki mają byc bardziej dokładne, bo m.in.
zaczynaja "działać", gdy temp. grzejnika osiągnie 28 stopni i ne efektu jaki
następuje w okresie letnim dla podzielników starego typu.
Mam pytanko - ma ktos jakieś doświadczenia z podzielnikami elektronicznymi (a
najlepiej jakby się przestawił z podzielników starego typu na nowe) - co one
są warte - czy opłaca się zmienić ? Dodam, że koszt jednego podzielnika to
ok. 55 zł (lub dzierżawa) i przy moich 3 kaloryferach nie jest to zbyt duży
koszt.

pozdrawiam grupę
harpy

1. Data: 2002-05-07 06:40:30

Temat: Re: pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
Od: " harpy" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha..a jednak poszedł wcześniejszy - przepraszam jeszcze raz ;o(

1. Data: 2002-05-07 10:48:53

Od: "Przemek" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Male pytanko, jesli juz kiedys byl poruszany temat tej dziwnej cieczy, to
czy mozesz mi powiedziec co to takiego jest ta ciecz?

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-05-07 11:47:36

Od: " harpy" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Male pytanko, jesli juz kiedys byl poruszany temat tej dziwnej cieczy, to
> czy mozesz mi powiedziec co to takiego jest ta ciecz?

poszukaj w archiwum - to był dość długi wątek - teraz juz nie pamiętam
(jakieś 1-2 miesiące temu)...

pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?
spis powszechny i telewizornia
Lodowka - szerokosc 50cm pilnie potrzebna
Siatka ogrodzeniowa
Tanie usługi geologiczne