pomoc dla berberysów

następny post »
Data: 2013-08-10 11:37:48
Temat: pomoc dla berberysów
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

Mam w śród krzewów na działce dwa berberysy o zielonych liściach które pięknie
przebarwiają się pod koniec lata,ale nie u mnie niestety.Moje krzewy są w tym miejscu
już 4 lata i nie chcą wcale rosnąć już w lipcu zaczynają zmieniać kolory na jesienne
.Co może być nie tak skoro mówią że to mało wybredne krzewy co do gleby i
stanowiska(rosną w słońcu)bardzo bym chciała im pomóc co mogę zrobić żeby ładnie
rosły i tak szybko nie przebarwiały liści. Będę wdzięczna za porady.Wanda.