pomozcie

1. Data: 2000-02-25 13:27:20

Temat: pomozcie
Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim
albo zle zagailem (jestem tu po raz pierwszy) albo wszyscy mnie olali,
sprobuje ponownie - czy ktos z grupowiczow wie, gdzie w okolicach Warszawy mozna
kupic tanio klony palmowe (obojetnie jakie odmiany)
pozdrowienia
Jarek
g...@p...com.pl

1. Data: 2000-02-25 13:48:41

Temat: Re: pomozcie
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zle - po pierwsze nie w HTML-u, po wtore w temacie pisze sie "klony
palmowe - gdzie", listy zaczynajace sie od slow "pomocy", "pomozcie"
etc. kazdy odwala bez czytania (szczegolnie jezeli na grupie sa setki
listow tygodniowo).

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

1. Data: 2000-02-26 06:42:35

Temat: Odp: pomozcie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
czesc wszystkim
albo zle zagailem (jestem tu po raz pierwszy) albo wszyscy mnie olali,

Myslę, ze czytały Cię setki osób.
Normalnym jest, że nikt nie udzieli Ci odpowiedzi na tak zadane pytanie.
Niema tanich klonów palmowych. Czasami sprzedawane są takie z siewu ale w
tym przypadku ani sprzedający ani kupujący nie jest pewny jakości "towaru".
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

jaka nazwa
bambus?
pomocy!
POLSCY producenci.
Liliowce i ceny, czyli koszty naszego hobby