pomysl na kanapki do pracy

1. Data: 2007-11-04 21:14:39

Temat: pomysl na kanapki do pracy
Od: "Agnieszka K" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakie robicie kanapki do pracy na drugie sniadanie?
Bardzo lubie gotowac i probowac nowe rzeczy a szczerze mowiac przy kanapkach
to nie moge sie wykazac i brakuje mi jakichkolwiek pomyslów, coddzienne
zjadanie chleba z szynka i z jakims warzywkiem staje sie monotonne.

Dziekuje i pozdrawiam

Aga

2. Data: 2007-11-04 21:25:30

Temat: Re: pomysl na kanapki do pracy
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka K pisze:

> [...]
> to nie moge sie wykazac i brakuje mi jakichkolwiek pomyslów, coddzienne
> zjadanie chleba z szynka i z jakims warzywkiem staje sie monotonne.

Bo takie przekładane kromki stają się po kilku godzinach w ogóle dość
nieciekawe. Proponuję Ci wziąć pieczywo osobno, a osobno w pojemniczkach
to, co na kromki, np. sery, wędzony łosoś, kawałek melona, wędlina,
ogórek, kilka rzodkiewek, czy jakieś pasty np. serowo-ziołowe wcześniej
zrobione w domu... co lubisz.
--
BBjk

3. Data: 2007-11-04 21:27:15

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Agnieszka K <a...@g...pl> wrote:

> Witam! Jakie robicie kanapki do pracy na drugie sniadanie?

Było całkiem niedawno.

> Bardzo lubie gotowac i probowac nowe rzeczy a szczerze mowiac przy kanapkach
> to nie moge sie wykazac i brakuje mi jakichkolwiek pomysl?w, coddzienne
> zjadanie chleba z szynka i z jakims warzywkiem staje sie monotonne.

Hehe mnie jak poniesie to sobie robie takie dosyć wypasione.

Koniecznie jakaś sałata ew. (smażone albo surowe) pieczarki, papryka. Innych
bardziej wilgotnych warzyw unikam bo się robi ciapowate jak noc poleży w
lodówce z np. takim pomidorem.

Dobre wędliny albo np. grillowana pierś kurczaka czy tuńczyk. Czasami wrzucę
sobie "luzem" (coby się dało paluchem wyciągnąć i skonsumować) oliwki czy
frytki (lubię na zimno) czy nawet jajka na twardo na połówki. To wszystko np.
połowie bagietki, grahamki czy ciapaty, w każdym razie dużej bułki. :)

Dla wege pewnie też by się coś znalazło np. smażone cukinie czy bakłażany, sery
itp.

Wydaje mi się, że to trochę takie francuskie, w każdym razie we Francji takie
jadałem często z bud przy plaży. ;)

Do tego jakiś sosik, ale te trzymam w lodówce w pracy bo by się ciapa zrobiła
jakbym polał i tak zostawił na kilka godzin.

BTW to nie jest paranoja, że w Warszawie w centrum ciężko jest coś normalnego
zjeść na lunch (okolice Pl. Piłdsuckiego).

--
+ ' .-. .
, * ) )

4. Data: 2007-11-05 07:09:57

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka K" <a...@g...pl> wrote in message

> to nie moge sie wykazac i brakuje mi jakichkolwiek pomyslów, coddzienne
> zjadanie chleba z szynka i z jakims warzywkiem staje sie monotonne.

Sprobuj bez szynki i warzywka
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com