pomysly na ogorki

1. Data: 2006-04-04 14:53:04

Temat: pomysly na ogorki
Od: "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prosbe o pomysly na ogorki, nie nadajace sie do kiszeni ai do zamrazania
takie dlugie surowe
sporo tego... a szkoda zeby sie zmarnowaly

2. Data: 2006-04-04 17:20:34

Temat: Re: pomysly na ogorki
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam prosbe o pomysly na ogorki, nie nadajace sie do kiszeni ai do
> zamrazania
> takie dlugie surowe
> sporo tego... a szkoda zeby sie zmarnowaly

do sloikow!!. z cebulka albo papryka. PYCHA. moja mama robila a ja niestety
przepisu nie pamietam, wiec pozostaje lliczyc na innych grupowiczow:)))

3. Data: 2006-04-04 19:20:28

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
> mam prosbe o pomysly na ogorki, nie nadajace sie do kiszeni ai do
> zamrazania
> takie dlugie surowe
> sporo tego... a szkoda zeby sie zmarnowaly

Dziwne, ale ja to bardzo lubię. Pasuje mi na ciepłą kolację.
Składniki:
Ogórki
masło
cebula
mąka
bulion
sól
ogórki przekraja się wzdłuż albo dużą kostkę, soli się i tak muszą poleżeć
około pół godziny. Potem smaży się cebulę na maśle do niej dodaje się ogórki
i smaży, aż zmiękną. Potem należy dodać mąkę i zalać bulionem. Co dziwne tak
można robić też ogórki kiszone. Jadłam tylko ze świeżych, ale są super z
chlebkiem.
Pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2006-04-04 19:55:29

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamrazania
> takie dlugie surowe
> sporo tego... a szkoda zeby sie zmarnowaly

Zrób zupę ogórkową

Anet

5. Data: 2006-04-04 22:53:31

Od: "Agata Mryczko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zamrazania
> takie dlugie surowe
> sporo tego... a szkoda zeby sie zmarnowaly

razowy chleb, maslo serek feta i ogorek i swierzy koperek na to mniam:)

Agata "agatonek"Mryczko

6. Data: 2006-04-05 05:55:21

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> swierzy koperek na to mniam:)

"Świerzy koperek na to mniam"?

To jest między innymi atrakcjami początku szarego dnia to, co z rana
powoduje, że żyć sie chce. Rzyć?

Świeże ogórki można przekroić wzdłuż i faszerować.
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-04-05 06:29:10

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
> >

> Zrób zupę ogórkową

Jak ze świeżych ogórków, to zupę - krem, bardzo smaczna.

pozdrawiam
Basia

8. Data: 2006-04-05 19:41:28

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak ze świeżych ogórków, to zupę - krem, bardzo smaczna.

Abstrahując od przepisów - to ja się pytam: gdzie teraz znaleźć świeże
ogórki? Jeśli mówimy ciągle o tej atrapie w sklepie sprzedawanej teraz pod
zwodniczą nazwą ogórek, to ja wolę póki co oszczędzić zarówno pieniądze jak
i zdrowie, i poczekać na oryginał. Szał nowalijek się rozpoczął - nawet
ziemniaki nowe w sklepie się pojawiły. Nie ważne, że smaku nie mają i
nafaszerowane Bóg wie czym, sprzedadzą się i tak, tylko czy cena za nie to
jedyny koszt jaki ponosi konsument?

Podstawą zdrowego żywienia jest jedzenie tego, co miało szanse w danym
czasie wyrosnąć na terenie w którym zamieszkujemy, nie wiem jak wy, ale ja
się tego trzymam. Oczywiście kupuję czasami cytrusy i inne zagraniczne
owoce, ale dbam również o to, by ich zakup też był w czasie, w którym one
dojrzewają w obcym kraju. To ma też uzasadnienie smakowe - owoce i warzywa,
które są sztucznie hodowane najczęściej są mdłe, bez smaku lub po prostu
niedobre.

Zdrowia życzę i rozsądku w zakupach. Fakt, mnie też cieszy widok już
świeżych ziemniaczków, rzodkiewki itp. ale wnet włącza się u mnie zdrowy
rozsądek.

Pozdrawiam,
Akulka

9. Data: 2006-04-05 20:04:38

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Apr 2006 21:41:28 +0200, Waćpanna lub waćpan Akulka, w
wiadomości <news:e116it$en6$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Zdrowia życzę i rozsądku w zakupach. Fakt, mnie też cieszy widok już
> świeżych ziemniaczków, rzodkiewki itp. ale wnet włącza się u mnie zdrowy
> rozsądek.

A ja bardzzo dziekuje naturze za to, że gdzieś jest cieplej niż u nas i z
radością kupuje troskawki z Hiszpanii, winogrona z Argentyny i młode pyry z
Maroka ;)
Co kto lubi.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2006-04-06 17:31:03

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Podstawą zdrowego żywienia jest jedzenie tego, co miało szanse w danym
> czasie wyrosnąć na terenie w którym zamieszkujemy, nie wiem jak wy, ale ja

w takim razie powiedz co jesz? szczególnie chodzi mi o śniadania i kolację.
G.

rostbef
Mięso mielone do kosza!
kawa late bez ekspresu...