jak to sie robi???

1. Data: 2006-04-04 17:17:31

Temat: jak to sie robi???
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy ktos moze wie jak sie robi "po domowemu" ziemniaki w kiszce??? mozna ja
kupic w sklepach miesnych ale ja chcialabym sprobowac zrobic cos takiego w
domu, moze niekoniecznie we flaku, ale np. w brytfannie. wiem jedynie ze
ziemniaki sa tam tarkowane:))ale nic poza tym.

z gory wielkie dzieki

2. Data: 2006-04-04 18:04:15

Temat: Re: jak to sie robi???
Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Apr 2006 19:17:31 +0200, "komorowa"
<k...@i...net.pl> wrote:

> [...]
>domu, moze niekoniecznie we flaku, ale np. w brytfannie. wiem jedynie ze
>ziemniaki sa tam tarkowane:))ale nic poza tym.
Kiszka ziemniaczana:
2 kg ziemniaków, 4 dag maki, 6 dag cebuli, 10 dag skwarek z boczku lub
sloniny, sol, pieprz majeranek, 3 kawalki jelita dlug. ok. 40 cm

Ziemniaki zetrzec na tarce, osolic dodac przyprawy, make, cebule,
skwarki.
Dobrze wymieszac i nadziac jelita. Slonine pokroic na plasterki i
polozyc na blasze.
Kiszki wstawic do piekarnika i piec ok. 2 godz, az nabiora
zlocistobrazowego koloru.

Vedarai - czyli kiszka litewska:

! kg ziemniakow, 20 dag wedzonej sloniny lub boczku, 2 jajka, 2 duze
cebule, sol, pieprz

Zrodlo: "Kuchnia Podlaska w rozhoworach i recepturach opisana"

Smacznego,
Marek

3. Data: 2006-04-04 20:58:32

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smacznego,
> Marek

Dziekuje, dziekuje, dziekuje!!!!

4. Data: 2006-04-04 21:49:09

Od: "marek x" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj znajdziesz dokładny przepis:
http://pychotka.pl/pychotka/content/view/457/104/

5. Data: 2006-04-05 18:30:56

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takiego w domu, moze niekoniecznie we flaku, ale np. w brytfannie. wiem
> jedynie ze ziemniaki sa tam tarkowane:))ale nic poza tym.

Opis jest tu:
http://www.wrotapodlasia.pl/pl/region/na+podaskim+st
ole/kiszka.htm
Pozdrawiam. B.