poncyrka

1. Data: 2005-02-19 17:49:50

Temat: poncyrka
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukajac czegoś w archiwum grupy trafiłam na akcję "poncyrka"
Czy może mi ktos powiedzieć jak te wysiane roślinki sobie radzą?
Jakie są duże i gdzie zimują?

Pozdrawiam Lilka

2. Data: 2005-02-19 19:44:58

Temat: Re: poncyrka
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Szukajac czegoś w archiwum grupy trafiłam na akcję "poncyrka"
> Czy może mi ktos powiedzieć jak te wysiane roślinki sobie radzą?
> Jakie są duże i gdzie zimują?

To pewnie znalazłaś też, co tam napisałam :-).
Miałam 2 sztuki i tyle mam. Zimowane w zimnym pokoju zgubiły liście. Teraz
przeniosłam do ogrodu zimowego i zaczynają wyrastać im nowe. Jedna siewka ma
10cm, a druga 15 cm.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2005-02-20 21:02:14

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ich 6 czy 7 maja około 15 cm, a jeden zgubił liście. Ale ped jest
zielony.
Miewają się dobrze.
Mieszkaja na parapecie okna i własnie je widzę.
Uszanowanie
Jacek.

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cv856n$j8k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> przeniosłam do ogrodu zimowego i zaczynają wyrastać im nowe. Jedna siewka

Logos vs Mentos (do Michała)
Sposoby siania nasion
Pytanie o cząber
czereśnia "Majówka"