[OT] Vamea

1. Data: 2005-02-19 18:53:45

Temat: [OT] Vamea
Od: "Vamea" <s...@a...tona.pl> szukaj wiadomości tego autora

VAMEA to nowoczesny, niehormonalny preparat wyłącznie dla kobiet. Poprawia
jakość życia seksualnego i pozwala cieszyć się seksem. Nasila pożądanie i
ochotę na seks. Zwiększa ilość przeżywanych orgazmów oraz ich siłę i
intensywność.

Przez pierwszy miesiąc kuracji VAMEA powinno się zażywać 2 razy dziennie po
3 kapsułki, w kolejnych miesiącach, kiedy nastąpi wysycenie L-argininą,
można zmniejszyć dawkę o połowę, czyli do 3 kapsułek dziennie (dawka
podtrzymująca). Działanie terapeutyczne VAMEA jest odczuwalne już po 3
tygodniach kuracji. Preparat VAMEA może być stosowany jednocześnie ze
środkami antykoncepcyjnymi. Stosować pod nadzorem lekarza

www.vamea.apteka.tona.pl

2. Data: 2005-02-19 19:11:22

Temat: Re:na temat - czyli seks w ogrodzie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> VAMEA to nowoczesny, niehormonalny preparat wyłącznie dla kobiet. Poprawia
> jakość życia seksualnego i pozwala cieszyć się seksem. Nasila pożądanie i

A trafiło to na grupę ogrodniczą bo seks jest jak tajemniczy ogród ??
Czy może ze względu na przyrównanie "pierwszego razu" do zrywania kwiatu?

Swoją drogą w moim ogrodzie trzeba uważać z uprawianiem seksu... Ze względu
na mahonię - bo boli i ze względu na obuwika - bo cenny!!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2005-02-19 19:42:47

Temat: Re: [OT] Vamea
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vamea" <s...@a...tona.pl>
> VAMEA to nowoczesny, niehormonalny preparat wyłącznie dla kobiet.
[...]

A czy są darmowe próbki?

A jak ktoś chce zamówić to proszę adres e-mail:
s...@a...tona.pl
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2005-02-19 21:18:39

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Vamea" <s...@a...tona.pl>
>
> A czy są darmowe próbki?
>
> A jak ktoś chce zamówić to proszę adres e-mail:
> s...@a...tona.pl

A czy Babcia też może z tego skorzystać? Linku do Babci nie podam
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2005-02-20 08:03:36

Temat: Re:[OT] Re:na temat - czyli seks w ogrodzie
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości

Rafale, poniewaz w planach mam wrzosową skarpę, to powiedz mi.......kiedy
sadzi sie wrzosy?Wiem, to głupie pytanie, ale chce przyoszczedzic i posadzic
sama, tylko nie wiem gdzie sie dokształcic odnoscnie wrzosów.

Gosia

6. Data: 2005-02-20 08:48:18

Temat: Re: Re:[OT] Re:na temat - czyli seks w ogrodzie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> sama, tylko nie wiem gdzie sie dokształcic odnoscnie wrzosów.
> Gosia

Najpierw przeczytaj to:
http://www.wolski.com.pl/teoria.html

Jest tam parę odnośników, tekst Edyty Szajnóg o wrzosach, poradnik jak
zaprojektować wrzosowisko....

Jeśli chodzi o termin sadzenia to w zasadzie nie ma różnicy. Wrzosy
sprzedaje się w kontenerkach, zatem sadzić możena je nawet zimą, byle ziemia
było rozmarznięta. Jednak najlepszym okresem jest jesień i wczesna wiosna.
To ze względu na wilgoć. Nie trzeba pilnować tak bardzo podlewania. Jeśli
zasadzisz rosliny latem, to pamiętaj a pilnowaniu podlewania. Generalnie,
dla wrzosów nie ma specjalnych terminów, jak dla wrzystkich roślin.

> sadzi sie wrzosy? (...) hce przyoszczedzic i posadzic

Ja bym raczej napisał: "chcę mieć satysfakcję..."

7. Data: 2005-02-20 14:47:47

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cv9j3m$f4g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> dla wrzosów nie ma specjalnych terminów, jak dla wrzystkich roślin.
> Ja bym raczej napisał: "chcę mieć satysfakcję..."

Satysfakcja fajna rzecz, ale ja "mierze siły na zamiary" i nie jestem w
stanie, takiej ogromnej ilosci posadzic sama:-(moj ogród bedzie z tych
leśnych:-)

Gosia

8. Data: 2005-02-20 19:19:53

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Babcia też może z tego skorzystać? Linku do Babci nie podam

Babcia - tak. Czerwony Kapturek - tak. Wilk - nie.

Nullification

9. Data: 2005-02-21 10:58:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> [...]
>
> A czy są darmowe próbki?
>
> A jak ktoś chce zamówić to proszę adres e-mail:
> s...@a...tona.pl

Jak ktoś chce się dowiedzieć, czy można nim podlewać ogród
to tez prosze na adres:
s...@a...tona.pl

A jakby się komuś nudziło, i miał ochotę napisać cokolwiek, to czywiście
na adres
s...@a...tona.pl

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2005-02-21 11:04:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> A czy Babcia też może z tego skorzystać? Linku do Babci nie podam

I słusznie. Po to Jerzy powtórzył adres, a ja przed chwilą zrobiłam to
też, żeby automaty szukające w sieci adresów na pewno znalazły ten adres:)
Jak dobrze pójdzie, spamer dostanie odpowiednia ilość "wszystkiego
niepotrzebnego" i zastanowi się nad dalszym śmieceniem.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

poncyrka
Logos vs Mentos (do Michała)
Sposoby siania nasion