[OT] Vamea

11. Data: 2005-02-21 11:31:01

Temat: Re: [OT] Vamea
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał

> I słusznie. Po to Jerzy powtórzył adres, a ja przed chwilą zrobiłam to
> też, [...]

Niiieeeeeeeeeeeeee, ja z czystej dobroci serca podałem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

12. Data: 2005-02-21 13:19:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niiieeeeeeeeeeeeee, ja z czystej dobroci serca podałem.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ale to nie na serce Kochaniutki ;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2005-02-21 13:19:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Jak ktoś chce się dowiedzieć, czy można nim podlewać ogród

Interesujacy pomysl. Tylko co sie potem bedzie dzialo, jak
mezczyzna bedzie chcial przez taki ogrod przejsc? Czy rosliny
mu dadza to zrobic, czy beda sie go czepiac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2005-02-21 13:28:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mezczyzna bedzie chcial przez taki ogrod przejsc? Czy rosliny
> mu dadza to zrobic, czy beda sie go czepiac?

To zależy ile w ogrodzie będzie posadzonych odmian żeńskich ;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2005-02-21 14:19:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Interesujacy pomysl. Tylko co sie potem bedzie dzialo, jak
> mezczyzna bedzie chcial przez taki ogrod przejsc? Czy rosliny
> mu dadza to zrobic, czy beda sie go czepiac?

Będa się czepiać i nie wypuszczą ;) A propos czepiania, jak się zanywają
takie maleńkie czepliwe kuleczki? Jeszcze bardziej czepliwe niż rzepy,
średnica 1-2 mm?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

16. Data: 2005-02-21 16:42:12

Temat: Odp: [OT] Vamea
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@n...home.net.pl...

> Będa się czepiać i nie wypuszczą ;) A propos czepiania, jak się zanywają
> takie maleńkie czepliwe kuleczki? Jeszcze bardziej czepliwe niż rzepy,
> średnica 1-2 mm?

Przytulia czepna???
Pozdrawiam - Jagoda

17. Data: 2005-02-21 16:45:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cvd2uj$dht$1@atlantis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:4...@n...home.net.pl...

> Przytulia czepna???

Hejka. Też mi się tak wydaje. :-)
Pozdrawiam sekundarnie Ja...cki

18. Data: 2005-02-21 17:08:36

Temat: Re: Odp: [OT] Vamea
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Przytulia czepna???

Galium aparine. Faktycznie czepia sie strasznie.

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2005-02-22 09:02:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Przytulia czepna???

Pewnie masz rację - teraz mi się skojarzyło, że kwitnąca na łakach
prztulia mo podobne w krztałcie listki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2005-02-22 09:08:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Pewnie masz rację - teraz mi się skojarzyło, że kwitnąca na łakach
> prztulia mo podobne w krztałcie listki.

Bozia mnie skarała za czepianie się błędów ortograficznych :(
Oczywiście "w kształcie".

Najpiękniejszą muzyką przed snem

poncyrka
Logos vs Mentos (do Michała)