poradzcie cos na pekajace naczynka

1. Data: 2002-08-08 09:08:30

Temat: poradzcie cos na pekajace naczynka
Od: "Iwona" <i...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis zabieg?
kremiki niestety nie dzialaja - zero efektos, juz nie wiem co z tym
zrobic...
wskazowki dermatologa tez niewiele pomoly
moze ktos mial podobny problem i jakos go rozwiazal?
Bede wdzieczna za info
Iwona

1. Data: 2002-08-08 09:13:01

Temat: Re: poradzcie cos na pekajace naczynka
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@m...pl> napisał w wiadomości
> Jakis zabieg?
> kremiki niestety nie dzialaja - zero efektos, juz nie wiem co z tym
> zrobic...

A próbowałaś kremu Ireny Eris z serii pharmaceris (dostępne tylko w
aptekach) takiego na naczynka?

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-08 09:43:43

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakis zabieg?
> kremiki niestety nie dzialaja - zero efektos, juz nie wiem co z tym
> zrobic...

Mam ten sam problem. Eris tez nie pomaga. Jest taki zabieg, nie wiem jak sie
nazywa - zamykaja pekajace naczynka laserem. A moze raczej nie zamykaja a
rozdlubuja. Poki co mnie nie stac. Ale efekty sa. Chociaz jak ktos ma
tendencje, to po jakims czasie i tak sie pojawia. Nalezy unikac naglych
zmian temperatur, kapieli w zbyt goracej wodzie, stosowac kremy z rutyna i
arnika, zajadac sie witamina C, itd. Jak dowiesz sie u xrodel, ile kosztuje
ten zabieg - daj znac.
amanita

1. Data: 2002-08-08 10:50:45

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam krem nie pomoze. Poniewaz znam ten problem doskonale, mecze sie z tym
od lat, zauwazylam znaczna poprawe po stosowaniu calosciowo mleczka,
toniku, a przede wszystkim maseczki kojaco regenerujacej wlasnie z
Pharmaceris. Maseczka ta stosowana naprwade regularnie daje widoczne
efekty. No i duzo wit. C, ale nalezy pamiectac, ze i z tym trzeba uwazac.

Dorota

1. Data: 2002-08-08 12:26:31

Od: <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
w ubieglym roku zamykalam naczynka na nogach. zabiegi(bylo ich z 5) polegaly na
wstrzyknieciu do naczynek lekarstwa. nastepnie zabandazowano ciasno konczyny i
musialam odpoczywac. po 3 dniach sciaganie bandazy. efekt - u mnie 100%. z tego
co wiem to nie kazde nogi mozna w ten sposob uratowac. tyle o naczynkach na
nogach. jak jest na buzi? podobnie?

mag
*********************

1. Data: 2002-08-08 12:48:58

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
konczyny i
> musialam odpoczywac. po 3 dniach sciaganie bandazy. efekt - u mnie 100%.

A możesz coś więcej na ten temat (koszt, miejsce, bolesność...)

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-08 13:15:31

Od: <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polegaly na
> konczyny i
>
> A możesz coś więcej na ten temat (koszt, miejsce, bolesność...)
>
> Pozdrawiam, Aga

***************************
A prosze bardzo. cena 1 cm3 lekarstwa to wydatek 100 zl. mieszkam w chorzowie,
zabieg robilam w zabrzu, wiec na moje oko w wawie to bedzie conajmniej 50%.
drozej. 1 cm3 to taka mala strzykawka i nia lekarz kluje po parenascie razy
wstrzykujac mikroskopijne ilosci. no wiec trzeba zniesc takie uklucia, czasem
moze niezle zapiec, a wtedy robi sie siniak! ja wytrzymywalam 1 cm3 na jedna
noge. czasem chcial mnie namowic na jeszcze 1 cm3 ale najzwyczajniej nie mialam
juz sil! acha. mnie najbardziej bolalo na wew. stronie ud.
acha :) przed tym wykonuje sie badanie na cisnienie w zylach. kosztuje 150 zl.
pozdrawiam,
magda

1. Data: 2002-08-10 20:14:51

Od: "kasik" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> juz sil! acha. mnie najbardziej bolalo na wew. stronie ud.
> acha :) przed tym wykonuje sie badanie na cisnienie w zylach. kosztuje 150
Witam, zamykalam naczynka na twarzy pare lat temu, byly widoczne efekty.
Robiono mi to laserem, nie bylo zadnych komplikacji, procz malych strupkow,
ktore zeszly po tygodniu, jedyne zastrzezenie, by nie myc ich woda, omijac
przy myciu twarzy. Po 10 latach znow mi popekaly naczynka na twarzy i
zrobily sie drobne pajaczki, za tydzien wybieram sie na powtorzenie zabiegu,
uwazam ze jest rewelacyjny. Cena zabiegu to 100 zl za nos i 300 za twarz,
glupio to licza, ale coz, nic innego mi nie pomaga, a probowalam wielu
rzeczy i zabiegow. Ten jest bezpieczny, choc lekarz uswiadamia o fakcie, ze
moga nastapic za jakis czas znow pekniecia, ale u mnie to sie stalo po 10
latach. Polecam lekarza we Wroclawiu, adres kliniki: http://www.ctl.kn.pl/
> --Agniecha

na pory
kosmetyki L'oreal