pośladki...

1. Data: 2004-02-14 21:46:51

Temat: pośladki...
Od: "KaRoL" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Może ktoś mi poradzi coś na krostki w dole pośladków i na biodrach?
Podobne to do gęsiej skórki tyle,że nie schodzi.
HELP!

1. Data: 2004-02-15 10:45:28

Temat: Re: pośladki...
Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
> Może ktoś mi poradzi coś na krostki w dole pośladków i na biodrach?
> Podobne to do gęsiej skórki tyle,że nie schodzi.
> HELP!

o ja mam podobnie tzn. na posladkach
i szczerze mowiac nie mam pojecia z czego to jest (mialam to chyba od
zawsze) i jak sie pozbyc

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-02-15 15:57:44

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoL wrote:
> Cześć!
> Może ktoś mi poradzi coś na krostki w dole pośladków i na biodrach?
> Podobne to do gęsiej skórki tyle,że nie schodzi.

Peeling gruboziarnisty, sól do kąpieli, rękawiczka do kąpieli albo gąbka do
cellulitu. Wskocz na trochę do ciepłej wody, a jak skóra nieco zmięknie to
trzyj mocno -- byle nie za mocno, bo można sobie krwistych pręg narobić. Po
kąpieli wysusz się dokładnie i albo użyj pudru do ciała albo balsamu
nawilżającego. Po kilku takich seansach powinno się poprawić.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-16 09:36:41

Od: "P!k@chu" <pikachu=WYTNIJ=TO@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tarcie sotra rekawica nie sprawi, ze te chrostki jeszcze poczerwienieja i
powieksza? Ja sie troche tego boje...

--
P!k@chu

1. Data: 2004-02-17 09:17:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

P!k@chu napisał/a w news:c0q31a$qrf$1@atlantis.news.tpi.pl:

> A tarcie sotra rekawica nie sprawi, ze te chrostki jeszcze
> poczerwienieja i powieksza?

Możesz przetłumaczyć powyższe na język polski?

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-02-17 09:41:14

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P!k@chu" <pikachu=WYTNIJ=TO@plusnet.pl> napisał w wiadomości
> A tarcie sotra rekawica nie sprawi, ze te chrostki jeszcze poczerwienieja
> powieksza? Ja sie troche tego boje...

Krostki. Takie krostki biorą się albo z zapalenia mieszka włosowego albo z
zatkanych porów. Dlatego należy najpierw wejść do ciepłej kąpieli, najlepiej
zamknąć się w kabinie prysznicowej i postać w parze, ale nie każdy ma
prysznic, więc można po prostu posiedzieć w wodzie. Po 10 minutach skóra
jest rozmiękczona, a pory pootwierane -- wtedy trzeba je mechanicznie
oczyścić z brudu i tłuszczu. I potem albo balsam nawilżający jeśli taki
zabieg może spowodować przesuszenie skóry, albo -- jeśli nie ma takiej
obawy -- to dosuszyć pudrem do ciała (może być taki dla dzieci przeciwko
odparzeniom -- nawet lepszy, niż takie kobiece, perfumowane).
Za zapalenie mieszków włosowych to już trzeba porady dermatologa.
A co do ryzyka -- IMO każdy zabieg kosmetyczny obarczony jest ryzykiem --
uczulenie, niedopasowany kosmetyk... -- niestety, zawsze trzeba się na
własnej skórze przekonać, czy coś jest dla nas, czy nie...

Pozdrawiam,
Karola

Zamykanie naczynek krwionośnych-photoderm
Gal???
paznokietki
Re: [AVON - ekosmetyki.pl] PROMOCJA: darmowy krem, szybka realizacja zamówień
Dziękuję Wam wszystkim za rady :)