postepy

1. Data: 2004-08-02 09:50:10

Temat: postepy
Od: "Ramonoth" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Obserwujac wszechpotezna sile onanizmu, ktory wyraznie spolaryzowal grupe,
postanowilem na chwile odciagnac Panstwa uwage od tego goracego i palacego
problemu i pochwalic sie, ze 25 lipca minelo moje pierwsze pol roku bez
papierosa. Wszystkim zycze sukcesow w walce! :)

Ram

2. Data: 2004-08-02 14:00:42

Temat: Re: postepy
Od: "Satori" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramonoth" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
> problemu i pochwalic sie, ze 25 lipca minelo moje pierwsze pol roku bez
> papierosa. Wszystkim zycze sukcesow w walce! :)

Gratulacje!!! To faktycznie coś! Oby tak dalej. :-)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Satori

3. Data: 2004-08-02 19:34:11

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pochwalic sie, ze 25 lipca minelo moje pierwsze pol roku bez papierosa.
Wszystkim zycze sukcesow w walce! :)

Dzięki Ram i Gratulki oby tak dalej....
Pozdrawiam :))

Sylvia.

czy istnieje forum Komisji PA?
Kółka
pomoc psychologiczna Łódź
Czy isnieje grupa mailingowa dla gminnych komisji PAP
warsztaty dla alkoholikow i al-anon