Jak walczyć z alkoholizmem

1. Data: 2004-08-02 23:21:20

Temat: Jak walczyć z alkoholizmem
Od: "mkmk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się z prośbą o propzycje najskuteczniejszej metody leczenia
alkoholizmu. Może ktoś zna dobre poradnie, dobrych lekarzy i inne tego typu
sposoby. Z tym problemem na codzień jestem blisko przez dość długi czas i
już nie mam już pomysłów. Jedynym plusem tej beznadziejnej sytuacji jest
fakt, że uzależniona wykazuje zainteresowanie leczeniem.
Bardzo proszę o pomoc!

2. Data: 2004-08-03 18:08:29

Temat: Re: Jak walczyć z alkoholizmem
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Aug 2004 01:21:20 +0200, w zeznaniu o ID
<news:cemi9i$lmk$1@inews.gazeta.pl>, złożonym na: *pl.soc.uzaleznienia*,
osobnik znany jako *mkmk* zeznał(a) poddana(y) wyjątkowo ciężkim torturom
co następuje :

> [...]
> już nie mam już pomysłów. Jedynym plusem tej beznadziejnej sytuacji jest
> fakt, że uzależniona wykazuje zainteresowanie leczeniem.

Hm, najskutreczniejsza metoda leczenia alkoholizmu??
Zdaje się że takiej nie ma.
Gdyby była to nie byłoby tulu kontrowersji.

Pierwszą sprawą którą ja Tobie poradze to pozostawinie uzależnionej samej
sobie. Ona po prostu *musi* poznać skutki swojego picia. Musi zacząć czuć
co to znaczy odpowiedzialność.
Jeżeli wykazuje już zainteresowanie leczeniem to może warto się pokusić o
zaproponowanie wizyty na grupie AA. Mają tam swoje sposoby na przekonanie
żywego i czynnego alkoholika do zmiany postawy.
Pozatym napewno w Łodzi znajdzie sie poradnia leczenia uzależnień w której
uzyskasz informację co zrobić z taką delikwentką. Chociaz ja bym przychylał
się do zdania iż najpierw trzeba pomóc Tobie a potem Jej.

Mam tylko jedno pytanie, skąd wiesz że Ona *jest uzależniona*???

..::WISKOLER::..

Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,
skoro została Twoją żoną.

3. Data: 2004-08-04 21:48:58

Od: "Sixtus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkmk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> już nie mam już pomysłów. Jedynym plusem tej beznadziejnej sytuacji jest
> fakt, że uzależniona wykazuje zainteresowanie leczeniem.

Nie ma jednej, najskuteczniejszej metody. Proponuje odwiedzic najblizsza
placowke ds Terapii Uzaleznien w Twoim miescie.
Kwestia formalna - alkoholizmu nie da sie wyleczyc. Terapia uczy, jak z nim
zyc, na trzezwo.
pozdrawiam
Sixtus

4. Data: 2004-08-09 16:58:06

Od: "Tomek" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Odział Terapii Uzależnień XI Kobiecy w Woj.SZpitalu Specjal.w
Morawicy koło Kielc telefon kontaktowy 0-41 3441471 wew.211,212.Trzeba
umówić miejsce z ordynatorem,terapia trwa ok 6 tygodni.Pozdrawiam Tomek

---

5. Data: 2004-08-20 13:25:05

Od: "kokos" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Odział Terapii Uzależnień XI Kobiecy w Woj.SZpitalu Specjal.w
> Morawicy koło Kielc telefon kontaktowy 0-41 3441471 wew.211,212.Trzeba
> umówić miejsce z ordynatorem,terapia trwa ok 6 tygodni.Pozdrawiam Tomek

Jaki jest koszt terapii ?

postepy
czy istnieje forum Komisji PA?
Kółka
pomoc psychologiczna Łódź
Czy isnieje grupa mailingowa dla gminnych komisji PAP