postinor

31. Data: 2002-10-23 19:25:42

Temat: Re: postinor
Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz wskazać, w którym miejscu wątku miała miejsce
> dyskusja moralno-etyczna ? Zacytować najlepiej.

> Bo mnie się cały czas wydawało, że dyskusja dotyczyła
> kwestii, czy postinor jest środkiem wczesnoporonnym
> czy też nim nie jest.

Zwyczajnie, juz przyzwyczailem sie ze dyskusje na temat tego czy
antykoncepcja jest wczesnoporonna czy wogole nie jest poronna ociera sie o
kwestie moralne i wywoluje najczesciej glebokie oburzenie.

32. Data: 2002-10-23 19:53:59

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "km" napisał ...

> Zwyczajnie, juz przyzwyczailem sie ze dyskusje na temat tego czy
> antykoncepcja jest wczesnoporonna czy wogole nie jest poronna ociera sie o
> kwestie moralne i wywoluje najczesciej glebokie oburzenie.

A tym razem jakoś nie.
No popatrz, jaka miła niespodzianka. :-)
Tylko, żeby ją dostrzec trzeba najpierw przeczytać wątek.
Niektórzy to nawet mają taki zwyczaj, że czytają
zanim podsumują. No, ale nigdzie nie jest przecież
napisane, że tak trzeba. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

33. Data: 2002-10-23 21:59:20

Od: "mad_lein" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Max, to jedyna sensowna wypowiedz, dzieki,
wywiazala sie dyskusja czy P jest lekiem wczesnoporonnym
i dotyczaca kwesti moralno-etycznych chociaz wcale nie o to
chodzilo, sory za zamieszanie.

34. Data: 2002-10-24 18:31:25

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie niepotrzebnie wywiazała sie dyskusja moralna(co mnie raczej nie
dziwi) i czy postinor nalezy do sr.wczesnoporonnych?Nie wchodziłabym w tą 2
dyskusje,gdyby nie pojawiły sie tu bzdurne informacje.Jak zwykle najwiecej
rad udzielaja ci ktorzy najmniej sie na czyms znaja.

Gosia

Okulary ochronne do komputera
Cholesterol i cukier
pomocy