Nerki

1. Data: 2002-10-23 05:34:28

Temat: Nerki
Od: Wojciech Iwaniak <i...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo,
Prosze ponownie o porade. Sprawa dotyczy meza mojej kolezanki z
pracy.Lekarz urolog powiedzial mu, ze prawdopodobnie moze miec pajeczaka
lub pajeczaki w pecherzu lub w nerkach. Zaznacze, ze w zasadzdzie
jedynym objawem jest krwiomocz. Chodzi konkretnie o slowo "pajeczaki"
lub "pajeczak" w przypadku ukladu moczowego. Nie moglem nic znalezc na
ten temat i jakos nie kojarze tego z ukl. moczowym. Wasza wiedza na ten
temat bylaby bardzo pomocna.Jesli macie jakis link to prosilbym
serdecznie. Sprawa jest bardzo pilna.
Z powazaniem
Wojtek

2. Data: 2002-10-23 16:47:29

Temat: Re: Nerki
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Oct 2002 07:34:28 +0200, Wojciech Iwaniak
<i...@p...pulawy.pl> wrote:
> [...]
> ten temat i jakos nie kojarze tego z ukl. moczowym. Wasza wiedza na ten
> temat bylaby bardzo pomocna.Jesli macie jakis link to prosilbym
Podejrzewam że może chodzić o brodawczaka pęcherza moczowego.
living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

Lekarz Stazysta___praca
SQR3
Do Pana Marka Bieńka