potrawka ew rosol z zoladkow

1. Data: 2001-10-18 15:19:43

Temat: potrawka ew rosol z zoladkow
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn dalam jarzyne i zoladki i gotuje:-) Ale jakbym chciala zrobic z tego
potrwake to co mam zrobic? Na czym wlascieiwe to polega?
Pozdrwaiam, katarzyna

1. Data: 2001-10-18 15:29:33

Temat: Re: potrawka ew rosol z zoladkow
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> tzn dalam jarzyne i zoladki i gotuje:-) Ale jakbym chciala zrobic z tego
> potrwake to co mam zrobic? Na czym wlascieiwe to polega?
> Pozdrwaiam, katarzyna

rosołu nie zrobisz bo zołądki są śmierdzące...
A potrawka ?
Co masz na myśli?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-18 15:52:32

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> rosołu nie zrobisz bo zołądki są śmierdzące...
> A potrawka ?
> Co masz na myśli?

A dopiero co czytalam, no jakis czas temu, ze kto tu robil rosol z
zoladkow....Zreszta ja rosolu nie lubie, wyjadam tylko zawartosc. Co do
potrawki...to sie zastanawiam, hyba trzeba by wyjac tow szystko i z sosem
tzw bialym zmiezac....pojecia nie mam...K
Acha - zoladki nie smierdza. Tylko pierwsza wode trzeba wylac a potem
wszystko cos winskie poodcinac.

1. Data: 2001-10-18 16:31:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tzw bialym zmiezac....pojecia nie mam...K
> Acha - zoladki nie smierdza. Tylko pierwsza wode trzeba wylac a potem

Szczerze mówiąc to nie bardzo wiem, co Ci poradzić, bo ja się do żołądków
zabieram zupełnie inaczej - obsmażam i potem dusze...

1. Data: 2001-10-18 17:41:14

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze mówiąc to nie bardzo wiem, co Ci poradzić, bo ja się do żołądków
> zabieram zupełnie inaczej - obsmażam i potem dusze...
Juz zrobilam, bardzo smaczne!!! Kaska

1. Data: 2001-10-22 15:21:52

Od: "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> w artykule
news:9qms4s$pm9$1@news.onet.pl pisze...
> tzn dalam jarzyne i zoladki i gotuje:-) Ale jakbym chciala zrobic z tego
> potrwake to co mam zrobic? Na czym wlascieiwe to polega?
> Pozdrwaiam, katarzyna

W jednym z pierwszych programow z Kuron robil paprykarz z rzoladkow
1 kg zoladkow
2 papryki czerwone
2 papryki zielone
4 duze cebule
i: duzo pieprzu ziolowego i slodkie papryki mielonej.
Zoladki ugotowac poprzekrawac na pol, cebule zeszklic na oleju z papryka
pokrojona w drobna kostke, dodac zoladki, pieprz , papryke w proszku i
wszystko razem dusic. Mi smakowalo na cieplo i na zimno.
Ula

...o zupie podanej w chlebie.
KARPATKA - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie !!!
kluski slaskie
Kto zgłaszał wkupne arabskie z dzintoirą?
smietana i oshin