potrzebny sprzet

1. Data: 2003-10-10 09:29:32

Temat: potrzebny sprzet
Od: "w" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

prosze o adresy internetowe badz adresy pcoztowe firm ktore produkuja jakies
schodolazy badz podkladki na schody aby mozna bylo sie przmiescic wozkiem

z gory dziekuje

2. Data: 2003-10-10 11:53:43

Temat: Re: potrzebny sprzet
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o adresy internetowe badz adresy pcoztowe firm ktore produkuja
jakies
> schodolazy badz podkladki na schody aby mozna bylo sie przmiescic wozkiem

Właśnie jestem po wyborze transportera i wbrew pozorom nie ma zbyt wielkiego
wyboru. Dostępnych jest kilka rodzajów transporterów: z własnym fotelem (F),
do wciągania wózka (W), gąsienicowe (G), kołowe (K).
1. C-Max (KF)
5. S-Max (KW)
2. Scalamobil (K) + Scalachair (F)
3. Scalamobil (K) + Scalaport (W)
6. TR-93 (GW)
4. T-06 (KF)
7. T-08 (GW)
Firmy handlujące tym sprzętem:
http://www.arcon.com.pl
http://www.forpol.com.pl
http://www.rehabilitacja-akson.pl
http://www.rehamobil.ultra.pl
http://www.mobilex.pl
...i sporo innych
Do obsługi schodołaza gąsienicowego potrzeba sporo siły. Transporter na
kołach lżej się prowadzi, ale jest mniej stabilny. Przed decyzją o zakupie
_koniecznie_ każ sobie zademonstrować wybrane urządzenie na "swoich"
schodach i wózku.
TG

3. Data: 2003-10-10 12:37:25

Temat: Odp: potrzebny sprzet
Od: "w" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kołach lżej się prowadzi, ale jest mniej stabilny. Przed decyzją o zakupie
> _koniecznie_ każ sobie zademonstrować wybrane urządzenie na "swoich"

Dzieki za info

mialbym jeszcze pytanie chodzi oto zeby byl to sprzet w miare funkcjonalny i
najlepiej tani

pytanie o prace w firmie Marc Ink
informacja dla Warszawy i okolic
News Test