powieka

1. Data: 2003-09-02 11:37:35

Temat: powieka
Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam następujący problem: zauważyłem ostatnio, że powieka na lewego oka jest
bardziej opuszczona niż na prawego (coś a'la Krawczyk - sorry za
porównanie). W chwili obecnej nie jest to jeszcze w bardzo zaawansowanym
stadium, ale perspektywa "klapniętego oczka" troche mnie zasmuca... I w
związku z tym mam pytanie: co to może być i do jakiego lekarza się z tym
udać???

Deuter

2. Data: 2003-09-02 14:05:34

Temat: Re: powieka
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj1vd3$bik$...@n...onet.pl,
Deuter <d...@o...pl>:
> [...]
> zaawansowanym stadium, ale perspektywa "klapniętego oczka" troche
> mnie zasmuca... I w związku z tym mam pytanie: co to może być i do

Do okulisty.

--
Robert

3. Data: 2003-09-02 14:27:04

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał

> Do okulisty.

Ej no wez przestan.. Przeciez z okiem to do urologa ;>>>>>> Nie wprowadzaj w

Pozdrawiam sympatycznie :)))))))

model czaszki ludzkiej - gdzie kupic?
diagnostyka wlosa
Czy da się powiększyć ?