Poprawianie wzroku ?

1. Data: 2003-09-02 12:38:05

Temat: Poprawianie wzroku ?
Od: "Bohun" <b...@d...wytijcotrzeba.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem na necie coś takiego..
http://www.visofit.com/pl/

Czy ktoś tego używał ? Czy ktoś wie jakie są ceny.
Ciekawy jestem opinii lekarzy okulistów..
Czy jest to kolejny kosmiczny wynalazek, czy może coś na co warto zwrócić
uwagę...

2. Data: 2003-09-02 13:17:49

Temat: Re: Poprawianie wzroku ?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy jestem opinii lekarzy okulistów..

Juz widze co powie Casus :]

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

3. Data: 2003-09-02 18:27:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz widze co powie Casus :]
> Norbert

A co powie casus?:-)

casus
spec. ch. oczu

4. Data: 2003-09-02 18:34:43

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj2nec$elq$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> A co powie casus?:-)

ze takie nosi? ;P

--
Robert

5. Data: 2003-09-02 18:35:24

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> A co powie casus?:-)

No niech cos powie :) Wtedy powiem wiedzialem ;)

6. Data: 2003-09-02 18:55:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niech cos powie :) Wtedy powiem wiedzialem ;)
> Norbert

Od razu to powiedz:-)))))))

casus

7. Data: 2003-09-02 19:25:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bohun" <b...@d...wytijcotrzeba.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciekawy jestem opinii lekarzy okulistów..
> Czy jest to kolejny kosmiczny wynalazek, czy może coś na co warto zwrócić

Coz, o takich okularach byla juz tu mowa i wyrazilem swoj zdecydowany
poglad. Znajdziesz to w archiwum.
Przeczytalem uwaznie caly tekst na stronie visofitu i jestem zbulwersowany.
To totalne glupoty, idiotyczne wypowiedzi niby chorych, niby jakiegos
podrzednego lekarza wegierskiego ( zapewne o falszywym nazwisku ), brak
wypowiedzi jakiegokolwiek autorytetu. Oczywiscie, ze konstrukcja okularow
opiera sie o fizyke, ale wszystko co jest tam napisane dotyczace fizjologii
oka jest nieprawdziwe. NIE MOZE DOJSC DO NAPRAWIENIA WADY WZROKU o ktorej
tam pisza. Jest to pod plaszczykiem nauki macenie prostym ludziom w glowach
i wyciaganie od nich kasy.
Tak na marginesie - rozwaz, czy jesli byloby to takim cudem to patent nie
bylby juz na calym swiecie rozprowadzony? Nikt nie dostalby Nobla?
Tyle komentarza, nie chce mi sie pisac dalej o glupotach i dzialaniach
szkodliwych dla zdrowia. Co wiecej o tym napisalem poszukaj w archiwum.

casus
spec. ch .oczu

ps: Norbert - wiedziales?:-)))))))

8. Data: 2003-09-02 19:33:05

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ps: Norbert - wiedziales?:-)))))))

TAK :] Chociaz, spodziewalem sie bardziej burzliwej reakcji, widocznie masz
"stalowe nery". Jesli chodzi o bzdury to i tak nic nie przebije badania
przez magiczne sluchawki, kiedy to badany pan mial.... macice, na dodatek
rysunek prosto z atalsu anatomicznego :) Bylo kiedys na grupie, dawno temu.

9. Data: 2003-09-02 19:55:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez magiczne sluchawki, kiedy to badany pan mial.... macice, na dodatek
> rysunek prosto z atalsu anatomicznego :) Bylo kiedys na grupie, dawno

;-))))))
jakos dzisiaj mi sie nie chce pieklic...hahaha

casus

10. Data: 2003-09-02 19:58:27

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj2rfq$qhi$...@a...news.tpi.pl,
Norbert <p...@n...gg>:

> widocznie masz "stalowe nery"

... i baterie w przewodzie pokarmowym ;)

--
Robert

powieka
model czaszki ludzkiej - gdzie kupic?