Pękające kąciki ust.

1. Data: 2003-09-02 13:57:37

Temat: Pękające kąciki ust.
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak w temacie. Co na pękające kąciki ust dla dziecka lat 3,5?
Benia
gg 2661933

2. Data: 2003-09-02 14:20:05

Temat: Re: Pękające kąciki ust.
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jak w temacie. Co na pękające kąciki ust dla dziecka lat 3,5?
> [...]
Proponuję vit.B complex lub jakiś preparat na bazie drożdży.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-02 16:42:18

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> Proponuję vit.B complex lub jakiś preparat na bazie drożdży.
> [...]
...a zewnętrznie można smarować maścią cynkową bądź kremem penaten np...
:-)

Agata

4. Data: 2003-09-02 17:21:03

Od: "pipi" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem ale mam ten problem od kilku lat. Rady moich poprzedniczek
sa bardzo dobre - witamina B, drozdze i masc cynkowa.
Jednoczesnie doradzam sprawdzenie, czy dziecko nie uzywa gdzies nie-domowych
sztuccow i kubkow. Moje problemy zaczely sie gdy zaczelam chodzi do pewnej
kawiarni. W kilka dni po wypiciu czegokolwiek w tej kawiarni pekaly mi usta.
Podejrzewam ze mogli nie domywac kubkow. Robily mi sie zajady, najpierw
zaczerwienienie, potem pekaly. Moze dziecko gdzies korzystalo z takich
niedomytych sztuccow i kubka?

5. Data: 2003-09-03 09:00:19

Od: " krzem" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-09-03 09:04:10

Od: " krzem" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co na pękające kąciki ust dla dziecka lat 3,5?

dodatkowo - do powyzszych rad - dodam jeszcze jedna ...
czy dziecko nie skarzy sie na piekacy jezyk, dziasla, gadlo albo wargi i czy
nie wiaze sie to ze zjedzeniem takich pokarmow jak np jablka, kiwi,
brzoskwinie, orzechy??

to tzw OAS oral alergy syndrom....

wtedy trzeba sie kontaktowac z alergologiem....

7. Data: 2003-09-03 11:13:01

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " krzem" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzoskwinie, orzechy??
>
> to tzw OAS oral alergy syndrom....
>
> wtedy trzeba sie kontaktowac z alergologiem....

Na nic sie nie skarży. Dziecko od 1.09 poszło do przedszkola, może toma
jakis związek z tą dolegliwością, a może brak witamin, sama niewiem. W
każdym razie poszłam do apteki i polecono mi maśc witaminową gojącą.
Zakupiłam, bedę smarować i czekać na efekty. Za rady bardzo dziękuje.
Benia

http://www.gazeta.pl/usenet/

8. Data: 2003-09-03 12:05:21

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj4ifm$mcc$...@n...onet.pl,
Użytkownik <b...@p...onet.pl>:

> Na nic sie nie skarży. Dziecko od 1.09 poszło do przedszkola, może
> toma jakis związek z tą dolegliwością

Czasem przyczyna jest mechaniczna - ostre sztucce np., zwlaszcza
lyzka/lyzeczka (przedszkolna?) na krawedzi.

--
Robert

Poprawianie wzroku ?
powieka