poziom cukru we krwi u 3l dziecka

1. Data: 2007-01-09 12:32:36

Temat: poziom cukru we krwi u 3l dziecka
Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
z miejsca powiem ze jestem juz zarejestrowana do poradni
diabetologicznej ale mam zapytanie o poziom cukru i ew. wnioski
U corki stwierdzono podwyzszony poziom cukru we krwi podczas pobytu w
szpitalu gdzie diagnozowany miala refluks
na czczo wyniosl 130 natomiast po zrobieniu dobowego profilu siegal
nawet 170 przed obiadem a po kolacji juz w granicach 80-90

wczoraj [przy rejestracji rozmawialam z p.doktor ktora kazala zrobic
wyniki i przyjechac jak najszybciej jesli beda wysokie.

oczywiscie zrobilam i wynik byl o g 16.30- 98
W sumie sie ucieszylam i pani doktor tu na miejscu nie byla
zaniepokojona ale po powrocie do dou zastanawialam sie czy nie jest
odwrotnie.
poltorej godziny przed badaniem corka zjadal spora porsje makaronu wiec
dostala duza dawke weglowodanow i zastanowilo mnie to ze ten cukier jest
zbyt niski
czy mozliwe sa takie stany ze ten cukier sie tak waha?
jak mozna to zinterpretowac?

joanna