pożyczony little pet shop

51. Data: 2008-11-29 17:01:05

Temat: Re: pożyczony little pet shop
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michal<6...@g...pl>
news:ggriv9$3k0$1@inews.gazeta.pl

> Jak zechcę, to Ci uwierzę. ;)

Niestety nie mogę powiedzieć, że mi zależy.

Gawron

52. Data: 2008-11-29 17:04:13

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Veronika<v...@o...pl>

[...]
> Jak już byłam starsza trochę to buntowałam się, że moi rodzice nic z
> tym nie zrobili. Teraz wiem, że mieli rację. Trudno, zwłaszcza w
> małej miejscowości, robić sobie śmiertelnych wrogów za ścianą. A
> zwrócenie im uwagi nic by nie dało. Oni tacy już są.

Nigdy nie wiesz, dopóki nie sprawdzisz.
Medea nie sprawdziła a i mężowi nie pozwoliła.
W związku z tym tamten może nawet nie wiedzieć, że krzyczy na tyle głośno,
że to komuś przeszkadza.

No i chwała Ci.

Gawroński

53. Data: 2008-11-29 17:04:55

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> donek lubi mieć satysfakcyjkę

wal się trenek

gaw

54. Data: 2008-11-29 17:33:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> Gawroński

gawroński, a na stacji benzynowej to zawsze zwracasz uwagę jak ktoś się
zachowuje niezbyt kulturalnie?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

55. Data: 2008-11-29 17:39:11

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 18:33, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> gawroński, a na stacji benzynowej to zawsze zwracasz uwagę jak ktoś się
> zachowuje niezbyt kulturalnie?

A wedlug Ciebie to to samo?

Pozdr.
F.

56. Data: 2008-11-29 18:02:29

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

57. Data: 2008-11-29 18:04:15

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
e.googlegroups.com

> A wedlug Ciebie to to samo?

Nie, ale trenerek chciałby mieć satysfakcyjkę. Na swoją miarkę.

Gawron

58. Data: 2008-11-29 18:36:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie mogę powiedzieć, że mi zależy.

Bo pouczasz gwiazdy na niebie i fale w oceanie? ;)

michał

59. Data: 2008-11-29 18:42:37

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ggpolj$a4n$1@news.onet.pl...

> Piszecie publicznie, więc się wtrącę. A co.
> Gawronie, dlaczego uważasz, że medea powinna  w y c h o w y w a ć  swojego
> sąsiada?

Mysle, ze nie chodzi o wychowywanie :) Zwrocenie uwagi w takiej
sytuacji to normalne zachowanie.
Abstrahujac od tego przypadku - czasami reagujac mozna pomoc lub nawet
zapobiec tragedii... Nigdy nie wiadomo, czy wrzaski i podejrzane
odglosy sa jedynie efektem "zwyklej" klotni, czy moze dzieje sie (lub
moze sie stac) cos powazniejszego. Gdy nikt nie reaguje rodzi sie
wszechobecna znieczulica..., tak czesto w tym kraju spotykana w
roznych sferach zycia spolecznego... A pozniej zdziwienie... "To tacy
mili ludzie byli. Owszem, czesto sie klocili... Tak, slyszelismy..."

Pozdrawiam,
F.

60. Data: 2008-11-29 18:48:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> A wedlug Ciebie to to samo?

zdaje się że gawron już ci odpowiedział za mnie - w końcu jak zwykle wie
lepiej.
jeśli o mnie chodzi to widzę duże podobieństwo - o ile dobrze
zapamiętałem co się zdarzyło na stacji benzynowej.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

ZŁO pod sutanną
pozdro z wrocka gawronie
MATKA
chęć zemsty...
Ikselko droga... line too long to w nowym wątku piszę...