pożyczony little pet shop

71. Data: 2008-11-29 20:17:07

Temat: Re: pożyczony little pet shop
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale ja nie twierdzę, że córka trena nie jest w porzo. Skąd ten pomysł?
> Jednak jeśli nie porozmawia się z rodzicami koleżanki córki trena, to
> się prawdopodobnie o zaistniałym wypadku w ogóle nie dowiedzą i szans na
> odkupienie zabawki nie ma. Ja bym porozmawiała. Chociaż nie wiem, co tp
> ten "little pet shop", może to niewarte zachodu i lepiej samemu odkupić.
> Ale co wtedy z koleżanką?

lps nie jest jako taki wart zachodu. właśnie dlatego zastanawiam się czy
reagować. ale raczej zareaguję, bo tak chciałem zrobić - zastanawiałem
się czy to może jednak nie jest zbytnie przykładanie wagi do duperelek.
ale poniższe mnie przekonało :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

72. Data: 2008-11-29 20:18:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tak. Powinna to być jednak grzeczna informacja zawierająca np takie
> komunikaty: "Według słów mojego dziecka miało miejsce takie zdarzenie...
> Jeśli to prawda, chcielibyśmy, żeby państwo o tym wiedzieli...". I na
> tym poprzestać. :)

no o czymś takim myślałem.
chociaż ten pomysł ze zrzuceniem ze schodów jest taki pociągający... :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

73. Data: 2008-11-29 20:19:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Matynia pisze:

> tu mam taką teorię, że jeśli nie kupisz, to mogłaby (ja bym się
> przynajmniej tego obawiał) to odebrać jako pewnego rodzaju karę za
> pożyczenie

bardzo bym nie chciał, żeby oduczyła sie pożyczać.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

74. Data: 2008-11-29 20:44:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> reagować. ale raczej zareaguję, bo tak chciałem zrobić - zastanawiałem
> się czy to może jednak nie jest zbytnie przykładanie wagi do duperelek.
> ale poniższe mnie przekonało :)

To koniecznie zdaj relację, skoro już wywołałeś tu taką burzę. ;)
Ciekawa jestem, jaki będzie efekt.

Ewa

75. Data: 2008-11-29 20:48:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo bym nie chciał, żeby oduczyła sie pożyczać.

I chyba słusznie. Uważam, że najważniejsze, żeby wiedziała, iż nieoddanie
czegoś jest nie fair. A to był dobry żywy przykład.

michał

76. Data: 2008-11-29 21:02:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To koniecznie zdaj relację, skoro już wywołałeś tu taką burzę. ;)

ja?!
to ta gówniara, co ją zrzucę w poniedziałek ze schodów.
a wcześniej zorbie pokrzywę i szczele blachę

http://www.lastfm.pl/label/trener

77. Data: 2008-11-29 21:03:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> I chyba słusznie. Uważam, że najważniejsze, żeby wiedziała, iż
> nieoddanie czegoś jest nie fair. A to był dobry żywy przykład.

cały czas ja uczę - jak ją ktoś walnie - oddaj!

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

78. Data: 2008-11-29 21:13:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja?!
> to ta gówniara, co ją zrzucę w poniedziałek ze schodów.
> a wcześniej zorbie pokrzywę i szczele blachę

No! Widzę, że jesteś porządnie zmotywowany. :)

Ewa

79. Data: 2008-11-30 00:57:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cały czas ja uczę - jak ją ktoś walnie - oddaj!

A wiesz, jak jej pomóc zorganizować ustawkę?

michał

80. Data: 2008-11-30 01:02:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no o czymś takim myślałem.
> chociaż ten pomysł ze zrzuceniem ze schodów jest taki pociągający... :)

A ja zrozumiałem, że "eskalować w kierunku widykacji" w szkolnym żargonie
znaczy "odprowadzić do windy". :)

michał

ZŁO pod sutanną
pozdro z wrocka gawronie
MATKA
chęć zemsty...
Ikselko droga... line too long to w nowym wątku piszę...