pożyczony little pet shop

81. Data: 2008-11-30 08:00:07

Temat: Re: pożyczony little pet shop
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A wiesz, jak jej pomóc zorganizować ustawkę?

dążę do tego aby była samodzielna

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

82. Data: 2008-11-30 08:00:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A ja zrozumiałem, że "eskalować w kierunku widykacji" w szkolnym
> żargonie znaczy "odprowadzić do windy". :)

kwestia różnicy pokoleń :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

83. Data: 2008-11-30 14:02:38

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ggpolj$a4n$1@news.onet.pl...

http://www.rp.pl/artykul/21,223582.html

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

84. Data: 2008-11-30 18:52:15

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 15:02, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

wiadomościnews:ggpolj$a4n$1@news.onet.pl...

> http://www.rp.pl/artykul/21,223582.html

Koszmar. Ludzie potrafia byc okrutni... Potrafia i niejednokrotnie
chca.
Niby zawsze tak bylo... Ja jednak odnosze wrazenie, ze poziom
okrucienstwa wsrod ludzi mlodych i bardzo mlodych stale niepokojaco
wzrasta.

Pozdrawiam,
F.

85. Data: 2008-11-30 18:56:04

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 19:52, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> Niby zawsze tak bylo... Ja jednak odnosze wrazenie, ze poziom
> okrucienstwa wsrod ludzi mlodych i bardzo mlodych stale niepokojaco

Niepokojaco wzrasta. [Wywalic "stale"]

Pozdr.
F.

86. Data: 2008-11-30 19:43:48

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> Niby zawsze tak bylo... Ja jednak odnosze wrazenie, ze poziom
> okrucienstwa wsrod ludzi mlodych i bardzo mlodych stale niepokojaco

Sorry, nie do końca ten artykuł jednak miałem na myśli.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Brutalnie-pob
ili-40-latka-bo-zwrocil-im-uwage,wid,10620618,wiadom
osc.html

Ten

I ten?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Spojrzal-i-do
stal-a-pasazerowie-odwracali-wzrok,wid,10614402,wiad
omosc.html

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

87. Data: 2008-11-30 20:21:36

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 20:43, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

wiadomościnews:ggpolj$a4n$1@news.onet.pl...

> Sorry, nie do końca ten artykuł jednak miałem na myśli.

Tak czy siak, kazdy z tych artykulow skomentowalabym podobnie...
Potwory sa wsrod nas. Czy mamy nie reagowac? To zalezy. Gdybym
podejrzewala, ze komus dzieje sie krzywda, zawsze bym zareagowala. Nie
umialabym czekac biernie. W przypadku tego mezczyzny znalezionego w
mieszkaniu - przeciez sasiedzi zapewne cos slyszeli...

> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Brutalnie-pob
> [...]
Ech... Ja mam problem z komentowanie tego typu wydarzen... Pewne
zachowania nie mieszcza mi sie w glowie. Nie ogarniam swoim malym
mozdzkiem reakcji lancuchowych zachodzacych w psychice tych ludzi. To
mnie przerasta i przeraza. I nie tylko to.
Ale... czy lepiej nie reagowac? Czy lepiej nie zwracac uwagi? Czy
lepiej unikac wzroku potencjalnych napastnikow? Moze lepiej w ogole
przemykac niezauwazonym? Czasami pewnie lepiej. Moze nie tyle lepiej,
co bezpieczniej. Jest jednak granica. Dla mnie jest nia krzywda
drugiego czlowieka. Gdy bede jej swiadkiem - nie zawaham sie i zrobie
wszystko co bedzie w mojej mocy, by jakos pomoc.

Pozdrawiam,
F.

88. Data: 2008-11-30 20:30:03

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 21:21, Fragile <e...@i...pl> wrote:
> Ech... Ja mam problem z komentowanie tego typu wydarzen... Pewne
> zachowania nie mieszcza mi sie w glowie. Nie ogarniam swoim malym
> mozdzkiem reakcji lancuchowych zachodzacych w psychice tych ludzi.

Mam na mysli psychike napastnikow, oczywiscie.

Pozdr.
F.

89. Data: 2008-11-30 20:57:42

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> mozdzkiem reakcji lancuchowych zachodzacych w psychice tych ludzi. To
> mnie przerasta i przeraza. I nie tylko to.

Niedobrze. Jeśli ich nie ogarniasz, to jak chcesz nad nimi (ewentualnie)
zapanować?
Ja się własnie zwykle obawiam tych "świętych." Są zbyt silnie (ślepo)
przekonani o swojej łagodności, dobroci i nieszkodliwości.

> [...]
> drugiego czlowieka. Gdy bede jej swiadkiem - nie zawaham sie i zrobie
> wszystko co bedzie w mojej mocy, by jakos pomoc.

I sądzę ze bylabys pierwsza, która mając w rękach pistolet, pociągnełaby
za spust.
Mi się wydaje, że żeby pomóc, trzeba mieć na to jakiś sensowny pomysł,
niż wtrącać się dla samego wtrącania i udobruchania sumienia.
Do różnych ludzi w różny sposób trzeba podchodzić, niektórzy tego nie
rozumieją i takie są skutki.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

90. Data: 2008-11-30 21:55:32

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 21:57, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
obili-40-latka-bo-z...

dostal-a-pasazerowi...

> Niedobrze. Jeśli ich nie ogarniasz, to jak chcesz nad nimi (ewentualnie)

Mysle, ze nawet psychiatra ich nie ogarnia. Umiec nazwac czy
scharakteryzowac pewne zachowania, zdiagnozowac czy leczyc pewne
zaburzenia czy schorzenia to nie zawsze to samo co je 'ogarnac'. Mozna
rozumiec, ale nie pojmowac. Czujesz roznice?
Fakt, ze nie pojmuje jak mozna z zimna krwia zabijac i ranic innych
oznacza tylko tyle ze nie pojmuje. I nic wiecej.

> Ja się własnie zwykle obawiam tych "świętych." Są zbyt silnie (ślepo)
> przekonani o swojej łagodności, dobroci i nieszkodliwości.

Byc moze "swieci" tak maja.
Ani ja "swieta", ani swieta, ani o niczym nie przekonana, ani niczego
pewna.

> I sądzę ze bylabys pierwsza, która mając w rękach pistolet, pociągnełaby
> za spust.

Szybko osadzasz...
Nigdy nie wzielabym broni do reki. Jestem przeciwna posiadaniu broni.
Broniac drugiego czlowieka predzej zaslonilabym go wlasnym cialem,
gdyby wymagala tego sytuacja.

> Mi się wydaje, że żeby pomóc, trzeba mieć na to jakiś sensowny pomysł,
> niż wtrącać się dla samego wtrącania

A ktos uwaza, ze nalezy sie wtracac dla samego wtracania??

> i udobruchania sumienia.

Widocznie znasz takie przypadki, skoro o nich wspominasz...
Nic w zyciu nie nalezy robic dla udobruchania sumienia.

> Do różnych ludzi w różny sposób trzeba podchodzić, niektórzy tego nie
> rozumieją i takie są skutki.

Dlatego tez napisalam, ze wszystko zalezy od konkretnej sytuacji i ze
nie nalezy uogolniac.

Pozdrawiam,
F.

ZŁO pod sutanną
pozdro z wrocka gawronie
MATKA
chęć zemsty...
Ikselko droga... line too long to w nowym wątku piszę...