prąd - czym podtrzymać?

31. Data: 2006-02-13 21:05:48

Temat: Re: prąd - czym podtrzymać?
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"

> No to ten przysiółek czy inną kolonię ;)

ale oni to gdzies bielany nie? tam gdzie ta slynna zolta rura dyndala na
slupach energetycznych:-)
to ja jednak nie w tym kierunku

ps
ja jestem na ziemi niczyjej:-) czego sie dowiedzialam kiedys od panow
policjantow ktorzy nie chcieli podjechac dalej lapac za przekroczenie
predkosci bo powiedzieli ze to juz nie ich rewir a panowie z gminy
przylegajacej tez twierdza ze to nie ich:-)
ot i caly krakow... :-)

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

32. Data: 2006-02-14 09:30:45

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Feb 2006 22:05:48 +0100 I had a dream that ania <a...@e...pl>
wrote:
>ale oni to gdzies bielany nie? tam gdzie ta slynna zolta rura dyndala na
>slupach energetycznych:-)
>to ja jednak nie w tym kierunku

Władza klanu Wassermanów sięga wszędzie.

> [...]
>predkosci bo powiedzieli ze to juz nie ich rewir a panowie z gminy
>przylegajacej tez twierdza ze to nie ich:-)

To weź całe to ogłoś jako swoją własność... W zamian za pomysł zadowolę
sie marnym lepszym 10% ;)

--
Grzegorz Janoszka

33. Data: 2006-02-14 13:42:30

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"

> To weź całe to ogłoś jako swoją własność... W zamian za pomysł zadowolę
> sie marnym lepszym 10% ;)

calkiem bys dobrze na tym wyszedl - bo jak trzeba wydawac pozwolenia to juz
sie szybko krakow do terenow przyznaje

www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

piekarnik Electrolux EOB9710
zmywarka Whirpool
Energia
zwrot vat 22- 7 %
ściana pomalowana duluxem - jak zmyc brud )