pralka nie pobiera płynu do płukania

1. Data: 2006-01-04 07:06:47

Temat: pralka nie pobiera płynu do płukania
Od: Sylwia <l...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zanim wezwę "fachowca" chciałabym się dowiedzieć czy może u was
był ten problem. Otóż moja pralka (Amica) nie pobiera w ogóle płynu do
płukania. Bardziej szczegółowo powiem,że woda napływa do zbiorniczka z
płynem,ale już tam zostaje.
Piorę tak jak do tej pory, czyli w ustawieniach nic nie namieszałam.
Czy to może być wina filtra? Czyszczę go regularnie,więc to chyba nie to.

2. Data: 2006-01-04 07:21:53

Temat: Re: pralka nie pobiera płynu do płukania
Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <l...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Piorę tak jak do tej pory, czyli w ustawieniach nic nie namieszałam.
> Czy to może być wina filtra? Czyszczę go regularnie,więc to chyba nie to.

A sprawdzałaś, czy odpływ z tego zbiorniczka jest drożny?
Tam się za bardzo nie ma co zepsuć.

Witek

3. Data: 2006-01-04 07:30:25

Od: Sylwia <l...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witek napisał:

> Użytkownik "Sylwia" <l...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> A sprawdzałaś, czy odpływ z tego zbiorniczka jest drożny?
> Tam się za bardzo nie ma co zepsuć.
>
> Witek

Wyciągnęłam ten zbiorniczek, porozbierałam na częśi pierwsze,
wyczyściłam i poskładałam (wiem,że dobrze :) ).

4. Data: 2006-01-04 07:58:26

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyciągnęłam ten zbiorniczek, porozbierałam na częśi pierwsze, wyczyściłam
> i poskładałam (wiem,że dobrze :) ).

Jeśli on jest taki sam jak u mnie, to po nalaniu tam odpowiednio
dużej ilości wody (powyżej poziomu otworu wylotowego), wszystko
powinno zostać "wyssane" przez otwór wylotowy.

Witek

5. Data: 2006-01-04 08:08:50

Od: Sylwia <l...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witek napisał:

> [...]
> dużej ilości wody (powyżej poziomu otworu wylotowego), wszystko
> powinno zostać "wyssane" przez otwór wylotowy.

To dziś pokombinuję jeszcze, ale kurcze już 4 prania robiłam od tej pory
i za kązdym razem jest to samo, czyli:
Jak naleję troche więcej płynu (czyli powyżej poziomu) to woda która
zgrania płyn zostaje , a jak naleję płynu poniżej poziomu to nie ma
śladu wody....ech..

grzyb na scianach
czyszczenie komina
Sofa, naroznik - kupic / zrobic