pralka niższa niż 85 cm

1. Data: 2008-04-22 05:14:26

Temat: pralka niższa niż 85 cm
Od: uważny_obserwator <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie może jakiś model niższy od 85 cm? Nie chodzi mi o typowe pralki pod
blat, czyli sporo niższe. Wystarczy 82-83 cm.
Jest fajne miejsce w łazience ale dysponuję tylko wysokością w świetle 86,5
cm.

2. Data: 2008-04-22 07:03:58

Temat: Re: pralka niższa niż 85 cm
Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

uważny_obserwator pisze:
> [...]
> pod blat, czyli sporo niższe. Wystarczy 82-83 cm.
> Jest fajne miejsce w łazience ale dysponuję tylko wysokością w świetle

http://www.euro.com.pl/pralki/opis-candy-aquamatic-1
000t.bhtml

Rozumiem, że ma być ładowana od przodu.

2 min. szukania. Postaraj się trochę, a na pewno znajdziesz coś co
najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

--
to powiedział *hephalump*
"Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

3. Data: 2008-04-23 08:37:48

Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze byc tez tak ze podaja 85 ale blat jest zdejmowalny i odchodzi 3cm

4. Data: 2008-04-24 14:56:04

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

uważny_obserwator pisze:

> Znacie może jakiś model niższy od 85 cm? Nie chodzi mi o typowe pralki
> pod blat, czyli sporo niższe. Wystarczy 82-83 cm.

Większość pralek ładowanych od przodu ma zdejmowany górny blat.

Sebcio

SPAM kuchenka okazja w olsztynie nowa
Ile pradu zuzywacie? czyzby licznik sie zepsul?
Klimatyzator przenośny - pytanie
[W-wa] Topmarket - można zaufać?
sprzedaż mieszkania z pomocą agencji nieruchomości