prawa zwierzat

141. Data: 2010-02-15 22:14:01

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlcgeg$1rt$13@node1.news.atman.pl...

> Niestety tak miastowe kobiety funkcjonują. Ciągle się ze mnie ktoś
> rechoce, że się nie podniecam kupnym jedzeniem. Na skromne uwagi wszyscy
> reagują, że mam kulinarną misję zbawiania świata.

Moment, ja jestem ostro miastowa. Od wielu pokoleń jestem ta miastowa (bez
liścia na głowie).

A zwykłe jaja od zwykłej kury doceniam bardzo.

Wiesz, że to dziwne? Wydawało by się, że jest moda na gotowanie. Że a to
oliwa śródziemnomorska, a to miodek z wyspy pachnącej tymiankiem. Wiesz...
aż do przesady.

Akurat Twoją misję rozumiem, bo wydaje mi się wręcz w pewnym stopniu....
podyktowana zdrowym egoizmem.
Przy jedzeniu świństewek będziesz niedługo miała dookoła siebie gromadkę
marudnych tłuściochów o wrednej chęci do życia.

MK

142. Data: 2010-02-15 22:14:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:42:05 +0100, Vilar napisał(a):

> Coś Ci nie wierzę w te informacje o półrocznym okresie produkcji mleka. MK

A nawet 270-dniowym i dłuższym.
http://www.wipasz.com.pl/page.php?id=88
"W naszych czasach krowy stały się fabrykami mleka. Zmieniły się wymagania
co do ich wydajności. Wykorzystujemy dziś krowy różnych ras. Najbardziej
popularne to krowy rasy Holsztyno - Fryzyjskiej tzw. HF-ki lub ich
krzyżówki. Na świecie są jednak i inne rasy mlecznych krów np. Piemontese,
Mombeliar we Francji, Kianina we Włoszech, Simental w Szwajcarii, Jersej w
Wielkiej Brytanii i wiele innych. Rasy te uzyskano poprzez prace hodowlane
w wyznaczonym kierunku. Wszystkie muszą dawać dużo dobrego mleka i
charakteryzować się doskonałą zdrowotnością, to podstawowa zasada pracy
selekcyjnej. Krowy pracują dziś na 3 zmiany przez 24 godziny na dobę bez
odpoczynku. Tylko raz na jakiś czas mają 2 miesiące wolnego. W tym czasie
regenerują siły do następnej laktacji."
--

Ikselka.

143. Data: 2010-02-15 22:14:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja w zasadzie byłem lekko zszokowany tym co tam wyczytałem.
> po normalnym zdrowym wiejskim mleku to została tylko nazwa.

A lubisz takie mleko?
Bo pod tym względem to jestem niestety ...miastowa.
MK

144. Data: 2010-02-15 22:15:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jest niezdrowe?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Ze wolałabym nie jeść mięsa.

Nie e, bo wolałabym nie brać udziału w procederze zabijania zwierząt
Jeszcze gdyby to odbywało się jakoś humanitarnie.
Ale sam wiesz co wyrabia się ze zwierzętami. I to mnie rusza.

MK

145. Data: 2010-02-15 22:16:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ha, no właśnie trochę do niej piłem :)

Haha, zaczynamy rozumieć się ...bez znaków przestankowych?

MK

146. Data: 2010-02-15 22:18:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpoczynku. Tylko raz na jakiś czas mają 2 miesiące wolnego. W tym czasie

Nie wiem czemu, ale w ten drażliwy szczegół nikogo wtajemniczać nie
będę.....
Jak już ma się schizofrenię kulinarną, to ją trzeba....pielęgnować.

MK

147. Data: 2010-02-15 22:19:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> oliwa śródziemnomorska, a to miodek z wyspy pachnącej tymiankiem. Wiesz...

vilar - to jest po prostu drogie.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

148. Data: 2010-02-15 22:20:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:46:10 +0100, Vilar napisał(a):

> Hah, rozbawiłaś mnie tym materacem :-))))
> Ale np. człowiek napchany czereśniami, czyż nie przyjemna perspektywa?
>
> MK

Napchałaś się kiedyś czereśniami? - ja tak, no i wtedy przestałam myśleć o
tym jak o wymarzonym a osiągniętym błogostanie ;-ppp
--

Ikselka.

149. Data: 2010-02-15 22:20:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiesz, freudowskie skojarzenia.

Ja mówię: świńskie mięso podnosi potencję.
Ty kojarzysz: dzięki świńskim ryjom można mieć potomstwo.

Ja mówię: OK, pewnie lepsze dla ciebie już to wpieprzanie świńskich
ryjów niż bredzenie jak ślepy o kolorach, co świadczy o pewnych
dysfunkcjach pracy mózgu, a więc być może o skutkach niedoborów
w diecie niemal pozbawionej mięsa...
tym bardziej że być może przy okazji zajdzeiesz też dzięki temu w ciążę,
zgodnie ze swym skojarzeniem?
Chociaż tego ostatniego - tak jak pisałem - nie mogę już potwierdzić.

BTW miewasz dość spore problemy z rozumiem i koncentracją.
Zaprzeczysz?
Czy nie uważasz, że to może być konsekwencja twojej diety?

--
CB

Znaczy co?
Bo mnie się to kojarzy z jedną niegrzeczną piosenką Soft Cell, ale z niczym
więcej.

150. Data: 2010-02-15 22:20:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A lubisz takie mleko?
> Bo pod tym względem to jestem niestety ...miastowa.

kiedyś piłem takie jeszcze ciepłe - prosto od krowy, tylko przecedzone.
teraz w ogóle nie pijam, ale mam podobnie do ciebie.
tzn - takiego prosto z cyca chyba bym nie wypił.
bez sensu :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
KUPA MIECI...
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat