prawa zwierzat

221. Data: 2010-02-16 17:00:04

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ty glizdo zielona.

widać, że na glizdach się nie znasz.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

222. Data: 2010-02-16 17:21:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-16 15:44, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Qro- ale_nie_tą_siarę_z_Biedronki:-)

Biedronkę sam sobie znadinterpretowałeś.

Qra

223. Data: 2010-02-16 21:23:15

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Szczerze mówiąc: NIE.

wiec widzisz i tyle, koniec tematu.
zostalam wegetarianka nie tyle dla diety co dla idei.

> Z zastrzeżeniem, że nie chodzi o sytuacje zabijania dla zabawy,
> przyjemności... itp, oraz nie wykazuje się wobec zwierząt okrucieństwa,
> lub dręczy się zwierzęta w inny sposób pozbawiony szacunku dla ich życia.

ale kiedy nie moze byc mowy szacunku dla zycia chodujac zwierzeta tylko po
to aby je zabic.

> M.in. jestem przeciwnikiem trzymania dla przyjemności psów w blokach,
> bo uważam to za przejaw pewnego wyrafinowanego okrucieństwa
> wobec zwierząt.

sa psy ktore nie wymagaja duzych przestrzeni do zycia. jesli ktos przygarnia
psa z ulicy badz ze schroniska to wydaje mi sie ze jednak lepiej takiemu psu
czy kotu jest w bloku niz w schronisku.

> Jestem przekonany, że zwierzęta z przyjemnością służą człowiekowi.

czyli z przyjemnoscia dostarczaja swoje ciala jako pozywienie?

nie musisz dopowiadac na zadne z tych pytan...

--
Live and let Live.

224. Data: 2010-02-16 21:32:56

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

akurat tu Czarek ma racje. veganie nie uznaja picia mleka ani przetworow
mlecznych wlasnie z tych powodow co Czarek wymienil.
veganizm jest bardzo ciezka dieta, ja poki nie znajde odpowiedniego sposobu
przyzadzania tofu aby bylo zjadalne mam w swojej diecie ser:(

--
Live and let Live.

225. Data: 2010-02-16 21:40:51

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

o ja pierdole ty glupia cipo wez zamknij sie juz bo smierdzi ci z mordy
rozkladajacym sie cialem. zastanawiasz sie nad tym czasem co piszesz?

--
Live and let Live.

226. Data: 2010-02-16 22:17:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> veganizm jest bardzo ciezka dieta, ja poki nie znajde odpowiedniego
> sposobu przyzadzania tofu aby bylo zjadalne mam w swojej diecie ser:(

Chciałem się z Tobą czymś podzielić. Otóż jak byłem początkującym wege-
szukałem produktów podobnych do tych, które dotąd jadłem. Kiełbaska
wegetariańska. Parówki wegetariańskie. Żółty ser wegetariański (z tofu).
Flaczki wegetariańskie. Itd, itp. Aż zrozumiałem, że to droga do nikąd.
Zacząłem szukać- i znalazłem!- przepisy na potrawy wege. A tych jest
mnóstwo. Żadne parówki, kiełbaski czy serki.. Zupełnie nowe potrawy.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

227. Data: 2010-02-16 22:45:28

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>u mnie tez tak bylo. na poczatku trudno jest znalesc balans i sprawdzic co
>wypelnia zapotrzebowanie organizmu, wiec w poczatkowej fazie jadlam ryby.

Mysle, ze tak chyba nawet zdrowiej. Takie stopniowe przestawianie
organizmu, ktory, jakby nie bylo, wiele lat funkcjonowal "na miesie" i
nie wie jeszcze, ze mozna inaczej :)

Pozdrawiam,
F.

228. Data: 2010-02-16 23:15:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
Stają się przez to użyteczne człowiekowi, a to musi być dla zwierząt
przyjemne.
Moim zdaniem.

Oczywiście pewnie nie dotyczy to wszystkich zwierząt, a przynajmniej
w takim samym stopniu.

Czy wiesz np że świnia zagrodowa kiedy dostaje się na wolność
staje się dzika i bardzo szybko zmienia swój wygląd upodabniając się
do dzika?
Wyrastają jej kły tak duże jak u dzików, zmieniają kolor sierści
i skóry na ciemny, szuka pożywienia ryjąc w ziemi przez co dokonuje
zniszczeń m.in. upraw. Młode takich świń rodzą się paskowane.
To zaskakujące, ale świnie które są hodowane przez człowieka
w zagrodach dla mięsa cały czas są tak naprawdę dzikie i w zasadzie
niczym nie różnią się od świń żyjących zupełnie dziko.
Obecnie takie zdziczałe świnie, które na powrót "przpoczwarzyły się"
w dziki występują na wszystkich kontynentach, a straty jakie powodują
zwłaszcza w środowiskach gdzie kiedyś nie występowały stanowią
problem (o ile wiem tak właśnie jest m.in. w Teksasie).
Te zdziczałe świnie metaforycznie porównuje się nawet do szczurów.
Niektórzy uważają, że podobno są bardziej inteligentne od tych
"prawdziwych" dzików - jeśli tak to byłaby to praktycznie jedyna róznica
pomiędzy nimi i dzikami.

A zatem m.in. świń najprawdopodobniej nie dotyczy to w takim samym
stopniu jak wielu innych hodowlanych zwierząt zagrodowych.

--
CB

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości

[...]
czyli z przyjemnoscia dostarczaja swoje ciala jako pozywienie?

229. Data: 2010-02-17 09:49:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przygarnia psa z ulicy badz ze schroniska to wydaje mi sie ze jednak
> lepiej takiemu psu czy kotu jest w bloku niz w schronisku.

Np. takie Pearson Russell Terriery.... doskonale nadają się i do miasta i do
lasu :-)))

Ale trzymanie w mieszkaniach np. owczarków Border Colie (te biało-czarne od
owiec), albo Beagli, które powinny codziennie zrobić kilkadziesiąt km, żeby
być szczęśliwe, to już...zaraza.

MK

230. Data: 2010-02-17 09:53:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozatym spojrz, aby mieso mialo smak nalezy je odpowiednio przyprawic, czy
> tez podsmazyc, grillowac, ugotowac. dlaczego nie zjesz surowego miesa?
> czyzby dlatego ze grozi to zatruciem? albo bo jest niesmaczne? nie jest to
> naturalne jedzenie skoro trzeba je tak przetwarzac aby nabralo smaku i
> odpowiedniego zapachu.

No i tu nie masz racji, niestety.....

Wiem ile trzeba włożyć pracy w potrawę wegetariańską, a ile w proste
upieczenie kawałka pysznej (!) padliny. Nie ma porównania - dania wege są
dużo bardziej pracochłonne. Ale też są pyszne.

MK

Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
KUPA MIECI...