prawa zwierzat

81. Data: 2010-02-15 21:35:20

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejdź najpierw na wegetarianizm, zamiast udawać.

--
CB

A nie zauważyłam, serio......

82. Data: 2010-02-15 21:35:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Skoro nie potrzebujesz mięsa, to odstaw też jaja, mleko i tłuszcze
> zwierzęce.
> Zwierząt człowiek nie hoduje, więc tego wszystkiego także nie ma.
>
> Podasz teraz jakiś przykład kogoś kto długo tak pociągnie i zachowa
> jako takie pozory zdrowia?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak wpływa dieta bezmięsna na człowieka?
> Jednak dobrze,,,
>
> Mój mąż nie je mięsa od dwudziestuparu lat.
> Zdrowy i silny jak ....byk (choć baran).

CB, jeśli śledziłeś różne wątki, to mi odrobina mięsa jest potrzebna i do
szczęścia i do życia.
Ale że wolałabym nie uczestniczyć w procesie, w którym zabijane są
zwierzęta, czuję się trochę schizofrenicznie, ale się na to godzę....

MK

83. Data: 2010-02-15 21:36:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:25:36 +0100, cbnet napisał(a):

> W takim razie podpasek też nie uzywajcie, bo prze to giną drzewa.
> A co?

Łoj, CeBek, przecież podpaski to teraz plastikowe som i nasycone chemią,
jak te pampersy, co to sie nie rozkładają nawet po latach...
--

Ikselka.

84. Data: 2010-02-15 21:36:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Decyzja: jem - nie jem musi_być_w_zgodzie_z_człowiekiem. Nikogo nie
> powinno się namawiać, ani zakazywać. Moja cała rodzina jest mięsożerna,
> choć starszy syn próbował przez jakiś czas. Widziałem, że się męczy- więc
> sam go zachęcałem do jedzenia mięsa. Ja nie muszę.
>

> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

O i właśnie.
Owacje stojące dla Pana :-)))), MK

85. Data: 2010-02-15 21:37:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, jak nie chcecie spożywać mięsa, to lepiej
> od razu zapiszcie się do jakiegoś zakonu, czy cuś.
>
> Brak mięsa = brak seksu.
> Powaga.
>
> I co?
> Dacie radę? ;)
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie odbieraj mięsożercy mięska, bo Cię.....zagryzie :-).
> Nic na siłę.

Ale żeby było jasne.
Nie mam nic do Twojego jedzenia mięsa.....
Smacznego życzę.

MK

86. Data: 2010-02-15 21:38:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gotowała mu tylko wegeatariańskie jedzenie, zabraniała pić mocnej herbaty
> kawy itp.
> Ponieważ jednak była sporo młodsza od męża, wychodziła codziennie do
> pracy,
> a on, emeryt, zostawał w domu. Wtedy szedł do ulubionej masarni po
> ulubioną
> poledwiczkę, robił sobie tatara i inne specjały, z lubościa parzył
> kawkę-siekierę, pamiętając o sprzątnięciu wszelkich śladów przed powrotem
> żony.
> Bo po co miał psuć jej przyjemność zajmowania się sobą w sposób, jaki ona

Hmm, kiedy przestał.
Jakoś koło 16 roku życia.
Młody był, a w sklepach nie było takich fajnych różności jak teraz.

MK

87. Data: 2010-02-15 21:39:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sery?
Sery są jak mięso.
Trzeba hodować i wykorzystywać zwierzęta, aby je wytworzyć.

Czy wiesz, że aby krowa dawała mleko trzeba ją zapłodnić, pozwolić
jej urodzić, a następnie zabrać cielaka i ekplowatować?
Krowa daje mleko tylko przez jakiś czas (niewiele ponad pół roku?),
więc kiedy przestanie, znowu trzeba ją zapłodnić... itd.

Pytanie: co robić z cielakami?
Jeśli nie będziesz ich zabijać i spożywać, to co proponujesz?
W końcu bez tych serów się nie obejdziesz, czyż nie?

Co zatem proponujesz?

--
CB

Bo np. ktoś lubi sery.
Jakie to proste....

Taki brie albo camembert podany z ciemnymi winogronami.... klękajcie narody.

88. Data: 2010-02-15 21:39:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejdź najpierw na wegetarianizm, zamiast udawać.

> [...]
Do dobrego seksu potrzeba dwojga (według niektórych - co najmniej)

MK

89. Data: 2010-02-15 21:39:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hlce1d$1rt$4@node1.news.atman.pl...

> O tam z tego co mówi Ixi, to raczej stara się kuchennie i pewnie jedząc
> mięso nie wpycha tych wszystkich ulepszaczy i dodatków, z racji tego, że ma
> "własne" (pomidorki, miodki, wędliny itd.)
> Wyglądają obydwoje ładnie i zdrowo......
>
> Nie czepiajmy się.

Ja też mam swoje pomidorki itp. i tatę, który aż za nadto lubił
jajecznicę na maśle, skwarki do pierogów, pieczone mięsko, a teraz ma
super miażdżycę. Widać XL ma lepsze geny :)

--

Paulinka

90. Data: 2010-02-15 21:40:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:27:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jeszcze trochę i przy kuchni XL - MŚK (w sumie to JŚK - w końcu to nie
> moje ślubne kochanie) będzie miał zaawansowaną miażdżycę ;)

Nawet jeśli, to nie zdąży się nią długo "nacieszyć", skoro jeszcze jej nie
ma, a żyje już latek 50. No i kiedy mu przed momentem opowiedziałam o
Himerce i jej antymięsnej "aferze", to się ze śmiechu o mało nie udusił,
mówiąc, że woli umrzeć szczęśliwy i najedzony tym co lubi, niż głodny i
napchany trawą jak materac ;-)
--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata