prawo farmaceutyczne

1. Data: 2001-08-23 22:51:02

Temat: prawo farmaceutyczne
Od: "REMIK" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam chciałbym sie dowiedziec czy w nowym prawie farmaceutycznym sa zdefi
niowane apteki typu A lub typu B
Chodzi mi czy jest przewidziany obowiazek posiadania receptury
z gory dzieki za info ;)

2. Data: 2001-08-23 22:59:38

Temat: Re: prawo farmaceutyczne
Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 00:51:02 +0200, "REMIK"
<k...@p...wp.pl> wrote:

>Witam chciałbym sie dowiedziec czy w nowym prawie farmaceutycznym sa zdefi
>niowane apteki typu A lub typu B
>Chodzi mi czy jest przewidziany obowiazek posiadania receptury

Sciagnij troche wiecej watkow - post z 18.08 - 9.35

--
Franz M.

3. Data: 2001-08-23 23:12:47

Od: "REMIK" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Franz Maurer? <f...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

> Sciagnij troche wiecej watkow - post z 18.08 - 9.35
>
> --
> Franz M
dzieki ale nie widze tam odp na moje pytanie

4. Data: 2001-08-23 23:25:07

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "REMIK" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam chciałbym sie dowiedziec czy w nowym prawie farmaceutycznym sa zdefi
> niowane apteki typu A lub typu B
> Chodzi mi czy jest przewidziany obowiazek posiadania receptury

obowiazek posiadania rec jest
obowiazek ten bedzie prawdopod dotyczyl tez aptek ktore nie maja teraz
receptury
(rok na dostosowanie)

5. Data: 2001-08-23 23:25:34

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc3/ustawy/2677_u.htm
http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc3/ustawy/2678_u.htm
http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc3/ustawy/2680_u.htm
http://ks.sejm.gov.pl:8009/proc3/ustawy/2681_u.htm
--
Franz M.

6. Data: 2001-08-24 19:34:21

Od: "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jakieś cepy zaskarżyły prawo farmaceutyczne do TK, że podobno to wbr
ew wolnemu rynkowi, a co z wolnym rynkiem odnośnie cen na leki, odnośnie moz
liwości bycia właścicielem kancelari notaraialnej czy byci włąścieielem gabi
netu dentystycznego it. komuś się chyba cos pokiełbasiło, komu no pewnie kon
cernom farmaceutycznym i hurtownią które chcą otwierać coraz więcej placówek
.

7. Data: 2001-08-24 21:05:42

Od: "REMIK" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

na czy opierasz swoje stwierdzenie?
Użytkownik stazysta <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m43e7$n6v$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2001-08-24 21:57:46

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 21:34:21 +0200, "Andrzej" <w...@b...gnet.pl>
wrote:

>Podobno jakieś cepy zaskarżyły prawo farmaceutyczne do TK,
AFAIK zrobil to rzecznik praw obywatelskich :)

>komuś się chyba cos pokiełbasiło, komu no pewnie kon
>cernom farmaceutycznym i hurtownią które chcą otwierać coraz więcej placówek
bez przesady - ciezkie czasy dopiero nadchodza ale zwiazane jest to z
nieco inna kwestia - rynek ma ograniczona chlonnosc a spoleczenstwo
zwyczajnie ubozeje. Tort pt "hurtowy handel lekami" jest wlasciwie
podzielony miedzy 3 duzych graczy - drobniejsi walcza o przetrwanie.

Po wyborach bedzie jeszcze gorzej - prawdopodobnie marze na leki
drozsze niz 100 zlotych spadna do poziomu 12 zlotych.
Aptek moze nie uderzy to tak jak hurtownikow - kilku padnie, reszta
broniac sie zwiekszy marze na inne leki - w ostatecznosci oczywiscie
zaplaci pacjent...

--
Franz M.

9. Data: 2001-08-25 08:30:52

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Franz Maurer? <f...@p...com> napisał(a) w artykule
<3...@n...tpi.pl>...
> [...]
>
> zwyczajnie ubozeje. Tort pt "hurtowy handel lekami" jest wlasciwie
> podzielony miedzy 3 duzych graczy - drobniejsi walcza o przetrwanie.

Poprawka: czterech PGF, Prosper, Farmacol, ORFE

> Po wyborach bedzie jeszcze gorzej - prawdopodobnie marze na leki
> drozsze niz 100 zlotych spadna do poziomu 12 zlotych.

Wybory nie maja nic do tego, nowa tabela marz degresywnych jest w ustawie o
cenach czekajacej bodajze na podpis prezydenta.

12 zl brutto to narzut apteczny dla lekow powyzej 100 zl w hurcie brutto,
proponowana marza hurtowa to cos kolo 10%

Z powazaniem

"IRenka"

10. Data: 2001-08-25 08:32:54

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

patrz ustawa wprowadzajaca ustawe prawo farmaceutyczne

"IRenka"

REMIK <k...@p...wp.pl> napisał(a) w artykule
<9m6fnq$omk$1@news.tpi.pl>...

zypreksa