VENOTREX

1. Data: 2001-08-24 08:39:42

Temat: VENOTREX
Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się z tym zetknął. Ma ponoć pomagać we wstępnej fazie choroby
naczyń krwionośnych nóg (aby nie powstały żylaki). Jakie to ma ew. działania
uboczne?

Pozdrawiam
Ituś

2. Data: 2001-08-24 10:30:47

Temat: Re: VENOTREX
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ituś <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m53ns$rg3$...@h...uw.edu.pl...
> Czy ktoś się z tym zetknął. Ma ponoć pomagać we wstępnej fazie choroby
> naczyń krwionośnych nóg (aby nie powstały żylaki). Jakie to ma ew.
działania
> uboczne?

teoretycznie zadne (przy zaleconym dawkowaniu)
pokrzywka, zaburzenia zoladkowe ale b.b. rzadko (trzeba byc nadwrazliwym..)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

3. Data: 2001-08-27 07:48:46

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> działania
> teoretycznie zadne (przy zaleconym dawkowaniu)
> pokrzywka, zaburzenia zoladkowe ale b.b. rzadko (trzeba byc
nadwrazliwym..)

A czy jest także skuteczny przy zapobieganiu powstawania żylaków u osób
obciążonych takimi skłonnościami (dwudziestoparolatka już po jednej
operacji)

Pozdrawiam
Ituś

4. Data: 2001-08-27 11:36:08

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ituś <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mctrf$3nm$...@h...uw.edu.pl...

> A czy jest także skuteczny przy zapobieganiu powstawania żylaków u osób
> obciążonych takimi skłonnościami (dwudziestoparolatka już po jednej
> operacji)

do lekarza proponuję.....
nie na grupe
czy jak jakis nieznajomy odpowie Ci ze mozna to pojdziesz i kupisz ?
(uwierzysz....)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

5. Data: 2001-08-28 09:00:18

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jak jakis nieznajomy odpowie Ci ze mozna to pojdziesz i kupisz ?
> (uwierzysz....)
NIE, ale może uda mi się przekonać koleżankę by oprócz bandażowania nóg, (co
zalecił jej lekarz po operacji) poszła do lekarza z sugestią działań
mających na celu zapobieganie a nie tylko leczenie.

Pozdrawiam
Ituś

ps. przy okazji znając lekarzy poważnie zastanawiam się Twoim pytaniem. W
moim życiu (już dosyć długim) spotkałem może trzech, których mógłbym nazwać
lekarzami, o pozostałych wolałbym się nie wypowiadać - cisną mi się na usta
słowa raczej nieparlamentarne (na szczęście do palców mają dalej).

prawo farmaceutyczne
zypreksa
Nasonex
Czy ktos mi pomoże? Diane 35 ...