prezent

1. Data: 2004-05-16 10:12:45

Temat: prezent
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie i doradźcie. Za 3 miesiące stuka nam okrągła rocznica 5 lat
małżeństwa. Chcę dać mu prezent. Ale nie kupić, tylko cos takiego od
siebie dać, zeby wiedział, ze nadal go kocham, cieszę się z tych 5 lat i
7 lat razem itd. No i kompletnie nie wiem co wymysleć. Chciałabym, aby
to było soś wyjątkowego, dlatego odpada np. kolacja przyświecach (bo
cały czas mu gotuję i nie b ędzie to wyjątkowe). Macie jakieś pomysły?
tapta
GG:4082847

2. Data: 2004-05-16 13:09:13

Temat: Re: prezent
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> małżeństwa. Chcę dać mu prezent. Ale nie kupić, tylko cos takiego od
> siebie dać, zeby wiedział, ze nadal go kocham, cieszę się z tych 5 lat i

podobno po 7 latach nastepuje powazny kryzsy czego wam nie zycze ,my z
amiesiac mamy 5 lat bycia razem ,chcialam kupic zegarek i wygrawerowac date
naszego poznania.
p.

3. Data: 2004-05-17 07:39:11

Od: "Enko" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" > napisał w wiadomości

> to było soś wyjątkowego, dlatego odpada np. kolacja przyświecach (bo
> cały czas mu gotuję i nie b ędzie to wyjątkowe). Macie jakieś pomysły?

No wiec z okazji 10 rocznicy zorganizowalam dla nas weekend w
Zakopanym.Zabralismy tez zaprzyjaznione malzenstwo.. Bylo super.... A teraz
jestem w ciazy ...haha
Pozdrawiam. EnkO

4. Data: 2004-05-18 10:34:52

Od: "kot-ka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> małżeństwa. Chcę dać mu prezent. Ale nie kupić, tylko cos takiego od
> siebie dać, zeby wiedział, ze nadal go kocham,.............Macie jakieś
moje pomysły, z których mój mąż by się ucieszył na pewno ;-) :
- zabierz go do kina i tam zacznij pieścić, a potem.....upojny wieczór/noc w
domu
- pojedźcie do lasu i pokochajcie się w samochodzie - jeżeli to nie jest
Wasza codzienność ;-)
- albo po prostu w domu czekaj na niego w ekstra bieliźnie, pończochach itp.
i zrób mu wszystko to o czym marzy, lubi najbardziej, rozpieszczaj go.....
no i pewnie on wtedy też da Ci siebie w prezencie ;-D

Mój mąż byłby z tego najbardziej zadowolony, i zrobisz to wszystko SAMA, a
nie kupisz ;-D
Ewa

5. Data: 2004-05-18 15:28:27

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Może wspólna kąpiel, może zrobisz mu masaż (ew. erotyczny), a może to i to.

Gosia

6. Data: 2004-05-21 08:56:20

Od: "marcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to było soś wyjątkowego, dlatego odpada np. kolacja przyświecach (bo
> cały czas mu gotuję i nie b ędzie to wyjątkowe). Macie jakieś pomysły?

hej, wydaje mi sie ze prezent, ktory bedzie wyrazem milosci
i bedzie od siebie to jest cos co odwoluje sie do wspolnych przezyc i
w tym sensie nie jest to cos nowego. Co mam na mysli, otoz moze to
byc plyta ale z piosenka przy ktorej sie pocalowaliscie po raz pierwszy,
albo odwiedziny miejsca, z ktorym sie wiaza silne przezycia np pierwsze
wyznanie
uczucia. A zatem fizycznie moze to byc wszystko, ksiazka, sam nie wiem,
ale ma sie kojarzyc z czyms bardzo osobistym i tylko wam wspolny, tak
abys TYLKO ty i on wiedzieli o co chodzi. Takim prezentem moze byc
nawet zrobienie zdjecia w waszym ulubionym miejscu, dla znajomych bedzie to
po prostu zdjecie, ale dla was bedzie czyms szczegolnym, tylko wy bedziecie
rozumieli podtekst. Czyli prezent symbolizujacy tylko dla
was zrozumialy kawalek przeszlosci, dobrze jesli to cos materlialnego, co
bedzie zawsze na widoku, co ilekroc na to spojrzycie bedzie wam cos mowilo.
Przypomnij sobie szczegolny moment z waszej przeszlosci i pomysl
co mogloby go uosobnic. I jeszcze jedno, jezeli to ma byc cos od ciebie
to zapomnij o sugestiach grupowiczow i wymysl cos sama, bo to przeciez
ma byc prezent od ciebie. Tak mi sie wydaje :-))

pozdrawiam
marcin

HAJS/POMOCY/HLP/ZakŁAD/ :D
Zespol Szkol Specjalnych nr 6 w Lodzi zaprasza
czy Watykan ma rację?
ojciec na urlopie
Ojciec na maciezynskim...