problem z gardłem

1. Data: 2009-05-06 18:00:48

Temat: problem z gardłem
Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam 30 lat, do tej pory zero problemów z przeziębieniami i z grypami

3 tygodnie temu wzięło mnie - gorączka i problemy z gardłem (drapanie,
uczucie zimnego gardła, kaszel)
Tradycyjnie poszedłem do lekarza. Przepisał antybiotyk azitrox. Wybrałem -
minął tydzień - gardło nadal złe. Przepisał drugi antybiotyk. Wybrałem - to
samo, brak poprawy w gardle. Teraz jest 3 tydzień i dalej jestem chory i
prawde mówiąc nie wiem co mam robić :( co znowu iść do lekarza po 3
antybiotyk? Kupiłem w aptece taką sół do rozpuszczania, strepsils i taki
syrop. Co robić dalej bo zaczynam się niepokoić?

pozdrawiam

Maciek

2. Data: 2009-05-06 18:21:33

Temat: Re: problem z gardłem
Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> antybiotyk? Kupiłem w aptece taką sół do rozpuszczania, strepsils i taki
> syrop. Co robić dalej bo zaczynam się niepokoić?

Iść do innego lekarza, najlepiej laryngologa.

p47

3. Data: 2009-05-10 22:10:49

Temat: Re: problem z gard?em
Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablo Puertorican wrote:
> Witam
>
> mam 30 lat, do tej pory zero problemów z przeziebieniami i z grypami
>
> 3 tygodnie temu wzie?o mnie - gor?czka i problemy z gard?em (drapanie,
> uczucie zimnego gard?a, kaszel)
> Tradycyjnie poszed?em do lekarza. Przepisa? antybiotyk azitrox. Wybra?em -
> min?? tydzien - gard?o nadal z?e. Przepisa? drugi antybiotyk. Wybra?em - to
> samo, brak poprawy w gardle.

Idź do przychodni i zmień sobie tego szamana na kogoś innego.
Potem idź do lekarza i powiedz, że ten poprzedni faszerował Cię
antybiotykami na oślep. On Cię wyśle na wymaz gardła. Pani pogrzebie Ci
patykiem w gardle, w laboratorium dadzą ten patyk na pożywkę, wyrośnie
góra bakterii. Nakropią to różnymi antybiotykami i sprawdzą, który z
nich zabija te bakterie które masz. Następnie dostaniesz receptę, minie
5 dni i będziesz zdrowy jak ryba ;]

Pozdro.

Usunięcie tarczycy czy leczenie jodem?
sok z sokowirówki