problem z instalacją wodną w łazience

1. Data: 2006-08-10 06:37:45

Temat: problem z instalacją wodną w łazience
Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mały problem z instalacją w łazience po jej remoncie
Po zakończeniu remontu był mały objaw tzn niezbyt duże ciśnienie
wody z baterii nad umywalką ale całkiem znośne więc tak zostało.
Niestety po tygodniu czasu ciśnienie to spadło jeszcze bardziej
Dodatkowo włączenie ciepłej wody nie zapala piecyka
W wannie obok nie ma tego problemu podobnie ta sama bateria przed
remontem również nie sprawiaa problemów (choć była w innym miejscu)

Co jest nie tak?
Czemu ciśnienie może być tak małe?
Czy może to być problem z baterią?

P.S. Zapewne to niskie ciśnienie jest powodem nie zapalenie piecyka

2. Data: 2006-08-10 07:00:22

Temat: Re: problem z instalacją wodną w łazience
Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wannie obok nie ma tego problemu podobnie ta sama bateria przed
> remontem również nie sprawiaa problemów (choć była w innym miejscu)

Sprawdz czy jakis paproch nie zostal w rurach i nie blokuje przeplywu wody.
U mnie zostalo kilka kamyczkow na sitku przed elektrozaworem w pralce.
Pralka napelniala sie bardzo dlugo. Moze i u Ciebie cos blokuje przeplyw
przed zaworem w baterii, albo na sitku (perlizatorze) w baterii.

Pozdrrrr.... Reksio

3. Data: 2006-08-10 09:05:48

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czemu ciśnienie może być tak małe?
> Czy może to być problem z baterią?
>
> P.S. Zapewne to niskie ciśnienie jest powodem nie zapalenie piecyka

Witam

Sprawdź wszystkie sitka, filtry.

Tomek

4. Data: 2006-08-14 16:29:35

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> Po zakończeniu remontu był mały objaw tzn niezbyt duże ciśnienie
> wody z baterii nad umywalką ale całkiem znośne więc tak zostało.
> Czemu ciśnienie może być tak małe?
A moze pod umywalka masz "zaworki" na scianie, do ktorych podlaczona
jest bateria, i sa nie do konca odkrecone? :)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2006-08-15 09:32:16