problem z kregami/slupem

1. Data: 2008-04-06 20:42:12

Temat: problem z kregami/slupem
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
jestem po zabiegach akumpunktury w ilosci no kolo 8
na poczatku nie moglem podnosic glowy z lozka bo bolala
po 1 zabiegu moglem ale ciagle cos bylo nie tak, niby asymetria kregoslupa
od uderzenia szarpniecia...
czas minal facet mnie na nastawial troche itp
mowil ze po kregu i tak ciagle mi mowi juz koncowka koncowka
powoli przestaje temu wierzyc bo ciagle jest to samo
jak mam glowe troche pochylona do przodu krecac lewo prawo czuje rwanie w
okolicach lopatek i ponizej
malo tego
od niedawna zaczelem biegac ... i czuje normalnie jakby gorna czesc
kregoslupa nie pasowala do dolnej, poprostu czuje ta gorna czesc jakos
inaczej szybciej sie mecze no i jest inaczej
moze to kwestia tego ze mnie nastawil prosto i teraz sie trzeba przyzwyczaic
???????
mam zamiar isc teraz do masazysty... moze on mi cos pomoze?
co w tym wypadku robic.....
60zl co wizyte 5 minutowa..... to troche duzo a efektu od dluzszego czasu
juz nie ma chyba ze mi sie wydaje ....

2. Data: 2008-04-07 09:37:57

Temat: Re: problem z kregami/slupem
Od: "Mermaind" <j...@p...kropka.onet.kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie wykształcenie ma osoba, do której chodzisz?

Jola

3. Data: 2008-04-07 13:57:38

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem, to czlowiek z Ukrainy znany i polecany ale mi chyba nie pomogl tak
jakbym chcial albo za szybko sie poddalem

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...kropka.onet.kropka.pl> napisał w
wiadomości news:ftcq1j$ahk$1@news.onet.pl...

4. Data: 2008-04-08 08:42:24

Od: "Mermaind" <j...@p...kropka.onet.kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem,

Moim zdaniem, to pierwsza rzecz, o którą powinieneś spytać (i poprosić o
dowody oczywiście :) ). Terapię manualną kręgosłupa mogą przeprowadzać
osoby bez wykształcenia - potocznie noszą nazwę kręgarzy. Mogą pomóc, nawet
bardziej od lekarza, który np. przypisze tylko środki przeciwbólowe i
przeciwzapalne.
Ale mogą też zaszkodzić i to bardzo, bardzo poważnie.

Wszelka terapia powinna być poprzedzona diagnozą, do tego przydatne jest np.
RTG, ale też i różne testy, które przeprowadza terapeuta. Dlatego
zdecydowanie dużo bezpieczniej i sensowniej jest poszukać osoby, która ma
wykształcenie fizjoterapeutyczne (np. studia) oraz legitymuje się
świadectwami ukończenia odpowiednich kursów.

Jeśli podasz, gdzie mieszkasz, to może ktoś będzie mógł Ci kogoś polecić?
Wybierzesz się na konsulatacje i rozwiejesz swoje wątpliwości

Pozdrawiam
Jola

5. Data: 2008-04-08 18:22:10

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszalin

teraz bylem juz 2 razy u masazysty (jest niewidomy) ale czyni cuda,
potwierdzil to co tamten akumpunkturzysta :)
jest lekka asymetrai w kregach piersiowych probowal cos wymasowac nastawic
mowil tez o lordozie ze jest cos tam.... i kregi szyjne
mam nadzieje ze to to i mi pomoze masaz boli niemilosiernie bylem 2 dni pod
rzad ale jest znaczna porpawa i jestem bardzo zadowolony
chociaz bolec jeszcze boli mnie ta lewa strona od ktorej sie wszystko
zaczelo
Użytkownik "Mermaind" <j...@p...kropka.onet.kropka.pl> napisał w
wiadomości news:ftfb5e$h36$1@news.onet.pl...

Lecytyna a procesy zapamiętywania????