problem z ostroscia wzroku

1. Data: 2005-08-08 19:42:32

Temat: problem z ostroscia wzroku
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem z oczami

Od kilku dni przy patrzeniu z bliska (czy to na zegarek czy tel ) ucieka mi
ostrosc. Nie bylo by w tym jeszcze nic dziwnego jak by nie to po chwili wszystko
wraca do normy . wyglada to tak jak wielokrotne ustawianie ostrosci w aparacie
fotograficznym.Po chwili objaw zanika i jest na pol ostre wiem ze brzmi to dosc
dziwne ale teraz nie wiem czy to przez zmeczenie , problem okulistyczny czy
neurologinczy ?
zna ktos taki przypadki ?

Jak to pomoze to mam wade

cyl +1.0 sph +0.5
cyl +0.75 sph +0.5

lat 22

zadnych powazniejszych chorob w przeszlosci

2. Data: 2005-08-09 13:03:44

Temat: Re: problem z ostroscia wzroku
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cyl +0.75 sph +0.5
>
> lat 22
>
> zadnych powazniejszych chorob w przeszlosci

jezeli uzywasz korekcje okularowa na stale to podejdz do kontroli, bo
mozliwe, ze trzeba ja skontrolowac. Jesli nie uzywasz -zacznij. I sprobuj
krople nawilzajace. Rozmazywanie moze byc wynikiem suchego oka, alergicznych
spojowek, zmeczenia oczu i zle dobranej lub nienoszonej korekcji.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-08-09 21:59:08

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krople nawilzajace. Rozmazywanie moze byc wynikiem suchego oka, alergicznych
> spojowek, zmeczenia oczu i zle dobranej lub nienoszonej korekcji.

Okularow uzywam okazjonalnie - prowadzenie auta kino bo ostatnimi czasy
potrzrebne mi byly raczej do dali . Zjawisko jakie opisywalem wystepuje silniej
pod wieczor

Dziekuje za odpowiedz

4. Data: 2005-08-10 10:27:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okularow uzywam okazjonalnie - prowadzenie auta kino bo ostatnimi czasy
> potrzrebne mi byly raczej do dali . Zjawisko jakie opisywalem wystepuje
> [...]

w mysl sztuki medycznej - jezeli jest wada wzroku to nalezy nosic stala
korekcje - wyjatek: starczowzrocznosc. Wystarczy nieznaczne zmeczenie i
mozna zaczac odczuwac problemy opisywane przez Ciebie, jezeli nie uzywasz
odpowiedniej korekcji na stale. Dopiero po jej stalym stosowaniu nalezy
szukac innych przyczyn.

pozdr.

casus

Leczenie hemorodiów