problemik chyba z sercem.

1. Data: 2004-09-14 05:27:59

Temat: problemik chyba z sercem.
Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kolega w USA wracamy za 3 tygodnie i wtedy dopiero uda sie on do
lekarza. Jego problem polega na tym: Przy nawed niewielkim wysilku
fizycznym tentno mu strasznie skacze (kolo 130) i jak to okresla ma
"bardzo nieprzyjemne walenie serducha". Mial juz podobne ale bardzo slabe
(najczesciej po grubej imprezie) objawy na ktore bral jednorazowo lek o
nazwie METOCARD (skaldnik aktywny winian metopralolu, na ulotce pisze ze
jest to lek blokujacy receprotry beta1-adrenergiczne). Do USA
przyjechalismy w czerwcu i od tego czasu tylko mu sie pogarsza, teraz juz
bierze te tabletki caly czas, jak przestanie to nawed bez zadnego wysilku
ma te objawy. Ostatnio wypil 3 browce, to na drugi dzien nawed te tabletki
nie pomagaly. Dodatkowo czasem nad ranem leżac w wyże ma wrażenie jakby
jego serce nie bilo zbyt rowno, tak jakby byly jakies dodatkowe uderzenia.
michu

2. Data: 2004-09-14 05:45:39

Temat: Re: problemik chyba z sercem.
Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialem o pytaniu :)
Wie ktos moze co mu dolega ?
michu

3. Data: 2004-09-14 10:01:27

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jego serce nie bilo zbyt rowno, tak jakby byly jakies dodatkowe uderzenia.

Ja bym zrobil najpierw jonogram. Przyczyny moga byc rozne.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

4. Data: 2004-09-14 12:27:26

Od: "dycia" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez wykonania badan, to nawet lekarz nie bedzie w stanie odpowiedziec na to
pytanie z jakimś wiekszym prawdopodobienstwem. Bo przyczyn zaburzeń akcji
serca może byc naprawdę bardzo dużo :|
Raczej nikt nie bedzie Ci mogł tutaj pomoc....a poza tym, pryzjmowanie
przypadkowych leków moze sie skończyc bardzo źle ( ale o tym to na pewno
bardzo dobrze wiesz).

Pozdrawiam - dycia

Unit stomatologiczny sprzedam
disulone