problemy... analne /nie dla nadwrażliwych

1. Data: 2004-10-24 08:50:58

Temat: problemy... analne /nie dla nadwrażliwych
Od: "anatol" <l...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehm. witam.
otóż było tak: tydzień temu rutynowa wizyta w kibelku
poskutkowała u mnie bólem-uciskiem w... końcowym
odcinku... przewodu pokarmowego. po trzech dniach
ból nie ustąpił, zdobyłem sie na samodzielne badanie,
a rezultat był następujący: przy wylocie... końcowego
odcinka... mam coś na kształt podłużnego małego
guzka. poszperałem w internecie i trafiłem na opis
hemoroidów, okazało się że owe coś mniej wiecej
przypomina hemoroid zewn.
przytaczam kilka dtrastycznych szczegółów:
"coś" powoduje uczucie dyskomfortu i ucisku, które
wzmaga się pod wpływem chodzenia - a generalnie
wzmożonego "ciśnienia", wystaje to jak gdyby z
pośladka, daje się wepchnąć dalej.
od trzech dni stosuję proktoglyvenol i detralex,
ale nie zaobserwowałem dużej poprawy.
objawy wciąż wracają. nie wiem co robić, bo
zajecie mam siedzące, i niestety nie mam mozliwości
długiego odpoczywania w pozycji leżącej.
tutaj kieruję pytania do grupowiczów:
po pierwsze co robić ? :)
po drugie: ile czasu przecietnie wymaga zaleczenie
hemoroidów zew. ?
po trzecie: kiedy iść do lekarza ? ( wolalbym
uniknąć :))
po czwarte: co stosować ?
po szóste: czy możliwe ze same się wchłoną ?
ok. to tyle. mam 22 lata. prosze o porady
bo jestem zmieszany, wstrząśniety i przestraszony.
dziękuję. pozadrawiam. miałego dnia :)

2. Data: 2004-10-24 10:07:23

Temat: Re: problemy... analne /nie dla nadwrażliwych
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <l...@-...pl> napisał w wiadomości

Na początek proponuję 1-2 tabl. leku Venescin dziennie (tanie i doustne!
;) ), co moim zdaniem działa lepiej niż jakieś tam kremy. Tylko sprawdź
najpierw, czy nie masz przeciwwskazań do używania.
Dbaj też o dietę, żeby nie było zaparć i rozwolnień, tylko normalne
regularne wypróżnienia.
Jak nie pomoże, pozostaje lekarz i mocniejsze środki.

D.

3. Data: 2004-10-24 10:09:45

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ups, przepraszam bardzo za wygląd poprzedniego posta. Coś się nie wycięło...
:-/

D.

4. Data: 2004-10-24 10:12:53

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno mnie tu nie było...
Z tego, co piszesz, wynika, że chorujesz na powikłanie guzków krwawniczych w
postaci zakrzepu. Szczególnie, jeśli guzek ma kolor sinawy i boli.
Do lekarza trzeba się było udać zaraz po wystąpieniu objawów, mógłby pomóc
od razu, co nie zmienia faktu, że pokazać chirurgowi się trzeba.
Leczenie krwawnic jest zróżnicowane i zależy od postaci i zaawansowania
choroby. Decyduje konsultujący chirurg w porozumieniu z samym
zainteresowanym. BTW polecam nie leczyć się za pomocą grupy dyskusyjnej, bo
może to być przyczyną wielu groźnych chorób. Jeśli jesteś z Łodzi, mogę
pomóc.
A tak na koniec - uspokój się, a zamiast się zadręczać skontaktuj się z
lekarzem.
Pozdrawiam
Adam Janiak
j...@c...pl

5. Data: 2004-10-24 10:27:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Oct 2004 12:12:53 +0200, Adam Janiak wrote:

> Pozdrawiam
> Adam Janiak

O - cześć :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2004-10-27 14:29:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Oct 2004 22:19:11 +0200, Adam Janiak wrote:

> Z tego, co piszesz, wynika, że chorujesz na powikłanie guzków krwawniczych [,,,]

Mam deja vu?... ;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Sperma problem??